Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ik ben al goed aan het brainstormen geweest ( het autogerelateerde deel staat eigenlijk niet stil daarboven :sterretjes:) over wat ik wil doen om de auto een persoonlijke touch te geven. Aangezien ik al Oranje gordels, claxons, stuurwiel, vloermatten met oranje rand, oranje afdek kappen motorruimte, en oranje klauwen heb, wil ik daarmee verder doen om het één geheel te maken.

Heb het snel met een soort paint gedaan, maar van ver krijgen jullie wel een idee lijkt me.

Zoiets ongeveer dan, maar dan op een verder compleet witte auto met zwart dak.

Screenshot_20240518_060735_Photo Editor.jpg

En eventueel nog een oranje accentstreepje over de lijn van de flank. Deze gold trouwens als inspiratie.

IMG-20240518-WA0009.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20240518_060030_Instagram.jpg
    Screenshot_20240518_060030_Instagram.jpg
    837,7 KB · Weergaven: 19

eriktv

Forumguru
Ik vind dat heel mooi subtiel, zeker op wit. Doet me denken aan de vm. Superb van @s-line

full

SuperBeeb

Forumguru
Ik zou kiezen voor 1 van de twee oranje accenten: of onderaan skirts en spoiler, of onderaan de zijkant, zoals de Superb. Maar ben zelf dan ook meer liefhebber van t subtiele werk ;)

JeSko

Forumguru
Misschien dat ik ook de OEM grill terug monteer, dan kan ik het VRS logo half in hetzelfde oranje wrappen. De V// in het oranje en de RS in het glanzend zwart, de ideeën beginnen te komen nu :D

20240518_093755.jpg

Edit: toch maar niet, deze besteld om te wrappen en daarna achter de honingraat grille te monteren, zou volgens briskoda doenbaar zijn zonder demontage van de halve motorruimte, dus we gaan het meemaken :D

Screenshot_20240518_095002_AliExpress.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LT83

MarcoO2

Forumguru
Lekkere plannen weer Jeffrey. De subtiele variant gaat je auto nog veel mooier maken. Die oranje streep lijkt me gaaf!

Tees

Donateur
Jaaaaa, wit met zwart dak en een subtiele kleurstriping, helemaal mee eens! Ik hou daar wel van! Alleen moet je wel voldoende contrast werking hebben tussen de kleur oranje en het wit, anders wordt het nét niet.

JeSko

Forumguru
@Tees

Dankje! Klopt, het oranje van Oracle is best fel, zonder te ogen als goedkope neon, qua contrast zal het zeker voldoende zijn normaal gezien :D

• Leuk
Waarderingen: Tees

LT83

Forumguru
Altijd mooi om plannen te hebben voor leuke personalisatie, ik moet wel bekennen dat ik de combi wit met oranje accenten aan de buitenkant niet direct heel fraai vind. Sorry ;)

JeSko

Forumguru
@LT83

Geen sorry zeggen! Ik deel zaken op een forum dus het staat iedereen vrij om er wat van te zeggen, en smaken verschillen nu eenmaal :D

Tees

Donateur
Ik vind zelf zwart met oranje een heel gave combi trouwens. Maar deze wagen is in wit wel erg mooi, zonde om die dan zwart te wrappen.

JeSko

Forumguru
Helemaal wrappen ga ik niet doen @Tees , ik wil even dat soort van pecunias opzij houden ;) ik heb nog een wagen om te bouwen en die moet grondig gedaan worden :D

Japanese Power

Donateur
Het is jouw keuze en je vraagt onze mening. Maar ik vind de voorbeelden die je aandraagt net als een bedrijfsauto. Alleen het logo er nog bij plaatsen en klaar.

Zeker het voorbeeld met de flankstreep of die onderaan de portieren. Persoonlijk zou ik geen streepje doen…

JeSko

Forumguru
@Japanese Power

Die streep onderaan en onder de raamlijn word het zowiezo niet, ik weet hoe ik het ga doen, dus jullie zullen het zeker zien verschijnen als het zover is :D ben sinds lang vrij excited over wat ik in mijn hoofd heb, eindelijk een duidelijke richting en visie in mijn hoofd. Het zal daarboven te druk geweest zijn met alles wat er gaande was, om nog creatief te zijn, dat lukt nu weer :D

Bovenaan Onderaan