Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Bij de vRS vind ik nog steeds : KISS
Zet die clean ... dan is het design het sterkste. Volledig terug in het wit, paar zwarte accenten (de lip, spiegels, dikke diffusor) en that's it. :dankje:
 

eriktv

Forumguru
Ik sluit me aan bij @Canon-Eye; ik vind 't er niet mooier op worden, maar wel bijzonderder. Dus als je 't leuk vind, doen! En ik vind de stukjes tussen koplamp en grille juist mooi structuur geven, door de manier waarop het licht over de vouw heen valt. Als je die zwart maakt wordt 't net een Opel Vizor :)
 

JeSko

Forumguru
Past net, die Motorisolatie ;)

Screenshot_20241008_135136_Gallery.jpg

Gelukkig weegt dat ding niks hahaha. Wat een comfortabele praktische reizer is dit toch weer, het is nog net geen Superb :D
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Super dik man! @Jee13 , zal na de winter mijn capeau ook eens terug witten zie :tongue:staat toch heel mooi zo met de cleane look.
 
Laatst bewerkt:

1983jeroen

Forumguru
Geen idee of het überhaupt kan, maar is het geen optie om een deel van de wrap te verwijderen? Zou het dan tot aan de eerste vouw in de motorkap doen vanaf de zijkant gezien. Dus het middenstuk behouden.
Nu lijkt het net alsof er een motorkap van een verkeerde kleur donor auto op gezet is...
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Kun je die hoodvents niet in een andere kleur (die van je andere kleuraccenten) wrappen of laten spuiten?

Edit: ik loop kennelijk achter, ik meende dat je wat oranje of rode accenten op de flanken van de auto had.
 
Bovenaan Onderaan