Jesko's Octavia VRS !

Fmoon

Forumguru
Ja 150 kan nooit heel uitdagend geweest en tot het tankklepje lijkt me. Maar wel verstandig om je ook niet uit te laten dagen met gezin erbij uiteraard.
 

JeSko

Forumguru
Ik zou graag jullie mening willen, ik zie regelmatig VRS'n passeren die een bepaalde modificatie aan hun voorbumper hebben gedaan die ik, op sommige VRS'n, wel knap vind. Dat onderdeel hebben ze bij Kopacek en is een simpel opzetstuk dat deels over de voorbumper schuift/klikt, echter kan ik dit ook gewoon zelf met wrapfolie doen, dat gaat hetzelfde effect geven. Ik twijfel nog, wat denken jullie? Ja of neen? Kan het uiteraard altijd gewoon proberen en dan nog zien, maar was wel benieuwd naar jullie input.

Octavia-VRS-With-Black-Middle-Section-on-Front-Splitter.jpg.058613545bbf8fe4336cbeb118b807e9.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Misschien is de onbedwingbare aandrang om anders te zijn dan andere RS'en voldoende reden, maar mooi? Nou nee, voor mij niet.
Ik vind het net lijken of er een stukje onder vandaan is gereden... ;)
 

Arjan1985

Forumguru
Ik vind het wel mooi. Maakt hem wel een stuk agressiever. Maar pst het met dat maxidot lipje die er al zit?

Ps na 5 minuten schrijven. Lijkt ook wel wat op een Audi look
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zou dat niet doen. Iedereen die iets aan de bumper aanpast doet dat al. Ik zou volgende doen:
IMG_4119.jpeg

Valt mij nu op dat die mistlichten in de onderbumper er niet meer zijn. Zijn deze gewoon zo donker gewrapt?
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Ja dat gevoel heb ik ook wel als ik het vanuit bepaalde hoeken zie.

@Arjan1985

Ja met de lip kan prima, oogt nog wel iets wat anders dan als op bovenstaande foto's, maar doorgaans kom ik ze vaak tegen met deze aanpassing plus een frontlip :)

@leon-cupra

Ja hoor mistlichten zitten er nog maar zijn donker getint haha.
 

Arjan1985

Forumguru
Ja precies! Niet verkeerd toch?!
Wellicht ook mooi (maar wellicht niet functioneel) kan zijn als je die 2 vierkanten grillen links en rechts onder de mistlampen met zo’n conische opening hebt. Soort air intake voor remmen koeling.
@leon-cupra ja haha dat kan ook. Maar dat wordt het wel heel braaf. Dan lijkt het toch net een Fabia 1 voorkantje
 

Herperduin

Forumguru
Ik vind het wel mooie aanpassing maar niet in combinatie met die andere zwarte lip die je er nu al onder hebt. Combinatie van de twee lijkt mij niet zo mooi.
De aanpassing zoals op die grijze geeft naar mijn mening een iets modernere look (if you know what I mean…).
 

JeSko

Forumguru
Hmm als ik het zo zie weet ik al dat het combineren ervan het niet gaat worden, te veel word het dan!
 
Bovenaan Onderaan