Jesko's Octavia VRS !

Tuner111

Forumguru

Onder de indruk moet je helemaal niet zijn. Maar het zal maar eens genoeg zijn met het bashen op me!
Ik denk dat ik jou ook niks in de weg leg hier he. dus hou je grote mond maar voor ergens anders. Ik ben het echt meer dan beu dat je altijd maar op mensen zit te pikken waar JIJ niks van weet ;)

@mods Sorry voor de off topic maar dit moest er even uit
 

JeSko

Forumguru
Terug On-topic! Enkel ik mag hier bekvechten :deuk:

Ik stoorde mij al langer aan het bekende probleem met de dof wordende sierlijsten, nu heb ik dankzij mijn maatje @PremiumAndy wat "restjes" kwaliteits PPF in het glanzend zwart bemachtigd, en het verschil is dag en nacht! Ben er erg blij mee, het zijn de details die het langzaam maar zeker een nettere auto voor zijn leeftijd maken. Anyway, foto's!

Verschrikkelijk zicht is dit, je kijkt er telkens op als je de auto opent of sluit, gewoon echt geen zicht dit. Doffe plekken, swirls, en vergane glanslak.

20241013_115051.jpg 20241013_115059.jpg

Dankzij de PPF die je droog aanbrengt ( weer zo'n innovatie ) is het weer helemaal netjes, enkele voor en na foto's, en het eindwerk op de laatste foto's. Aanbrengen ging vlot maar je hebt wel enige ervaring nodig.

Gladstrijken met wraphandschoenen of viltrakel. En folie wegduwen achter de rubbers waar mogelijk, ik heb ook rond de hoekjes gewerkt, de folie liet dit toe en ik vind dat altijd een plus als het rondom de randen gaat, zowel voor de hechting als de looks.

20241013_122907.jpg 20241013_122919.jpg

Et voila! Je ziet de weerkaatsing van de heg er gewoon in alsof het glas is, :D

Foto 1 is voor en na, of na en voor is maar hoe je het bekijkt :tongue:

20241013_120404.jpg 20241013_122341.jpg 20241013_123935.jpg 20241013_123932.jpg

Blij! :thumbsup:
 

Herperduin

Forumguru
Mooi werk. Ziet er idd stukken beter uit. Als je dan toch op details let, zou ík het merkstickertje van dat ding boven je zijramen ook verwijderen. Ziet er nóg strakker uit. Blijft hoe dan ook mooi om de uitingen van liefde voor je auto te blijven volgen hier. Als je je vrouw en kindjes net zo veel liefde geeft dan mogen ze blij zijn met je denk ik
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja dat kan maar houd niet en moet na x aantal tijd opnieuw, dit blijft eeuwig kan tegen carwash en beschermt wat eronder zit, dit gaat met de auto mee naar de eeuwige jachtvelden als het zover is ;)

@Herperduin

Ja die heb ik er al half af gepeuterd, maar deze lossen slecht, is echt van die goedkoper stickerfolie en dat is een hel om te verwijderen. De rest volgt nog. En ja hoor die hebben geen klagen ( hebben ze me al meermaals zelf gezegd ;) )

@Magic666

Deze is van Flexishield, 3M en Avery enzo lopen qua PPF achter, al is 3M wel met een inhaalbeweging bezig.
 

leon-cupra

Forumguru
En daar zijn we weer, ik kan al beter zelf een carwash beginnen :deuk:
mijn madam heeft een klant die zijn carwash business (+brandstoflevering) wilt verkopen .... 4.5miljoen euro overname. :sterretjes:
Als je zin hebt ... best dan wel naar W-VL verhuizen :D:D


Vrouwtje precies ook al beter te been? En Jefrey, waar zijn jouw manieren ... vrouwtje auto wassen en jij foto's trekken. Bij een gentleman zou het omgekeerd zijn. :maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja ze kan al wel weer wat meer maar heeft ng veel pijn als de medicatie is uitgewerkt, moet ook terug met haar pols, die wilt nl niet beter worden. En die van mij is een zelfstandige die haar handen zelf graag vuil maakt ondanks dat ze er graag mooi bijloopt, maat geen truttig "sepedeesje" als je weet wat dat is , zou zowiezo niks vr mij zijn:tongue:
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@JeSko waar heb je ze gevonden ?? Mss hebben ze er nog eentje op overschot :D:D
Mijn schoonmoeder heeft haar dochters veel te traditioneel opgevoed. gelukkig wilt ze nog werken anders was ik helemaal “de jacques” :banghead: Neen hoor , content met mijn vrouwtje (alé toch op bepaalde momenten :deuk:).

Wenst uw vrouwtje nog veel beterschap !!
 
Bovenaan Onderaan