Jesko's Octavia VRS !

Kanerr

Forumguru
Ik denk dat je er toch even naar moet laten kijken Jef, het mag niet zo zijn dat een GPS zoveel stroom trekt.
Je had al een nieuwe accu laten plaatsen toch?

JeSko

Forumguru
Zit op de plus van de batterij @Kanerr dus dat ga ik maar even doen dit weekend, nadeel is dan ook weer dat ik de kleppen weer moet inleren, maar goed, dat ken ik intussen al :D

JPs_OC2

Forumguru
Zit op de plus van de batterij @Kanerr dus dat ga ik maar even doen dit weekend, nadeel is dan ook weer dat ik de kleppen weer moet inleren, maar goed, dat ken ik intussen al :D

FF geGoogled op het veelomvattende www en via de app Fleet Manager Pro uitgekomen bij het Amerikaanse bedrijf Optimus Tracking.
Van de 5 tracking systemen die zij aanbieden worden er 3 door de accu van de auto gevoed.

In de plus draden van die systemen zit een zekering. Dus als je die weet te lokaliseren en loshaalt zou je de accu niet los te hoeven koppelen.

JeSko

Forumguru
@JPs_OC2

Thanx! Nu is mijn kennis van draden en elektriciteit wel echt bijna nul, dus ik hoop dat ik kan opmaken straks wat wat nu net is, een zekering in een + draad ken ik niet, is dat dan zoiets? Ongeveer.... ?

images.jpeg

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Maar voor een track & tracing systeem hoort zo'n zekering bijna onvindbaar te zijn, anders wordt het de 'boeven' wel erg makkelijk gemaakt om het uit te zetten.

Bovenaan Onderaan