Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat je er toch even naar moet laten kijken Jef, het mag niet zo zijn dat een GPS zoveel stroom trekt.
Je had al een nieuwe accu laten plaatsen toch?
Vorige eigenaar had het ook met dit T&T systeem, dus nog lang voor het ongeval, dan ligt het ofwel toch aan de T&T of heeft de auto al jaren die lekstroom.
Als je weet waar je TT systeem is (kabels is al voldoende), even de plus kabel van TT systeem los koppelen en dan kijken of je nog steeds dezelfde problemen hebt.
Dan kan je het uitsluiten
Zit op de plus van de batterij @Kanerr dus dat ga ik maar even doen dit weekend, nadeel is dan ook weer dat ik de kleppen weer moet inleren, maar goed, dat ken ik intussen al
Zit op de plus van de batterij @Kanerr dus dat ga ik maar even doen dit weekend, nadeel is dan ook weer dat ik de kleppen weer moet inleren, maar goed, dat ken ik intussen al
FF geGoogled op het veelomvattende www en via de app Fleet Manager Pro uitgekomen bij het Amerikaanse bedrijf Optimus Tracking.
Van de 5 tracking systemen die zij aanbieden worden er 3 door de accu van de auto gevoed.
In de plus draden van die systemen zit een zekering. Dus als je die weet te lokaliseren en loshaalt zou je de accu niet los te hoeven koppelen.
Thanx! Nu is mijn kennis van draden en elektriciteit wel echt bijna nul, dus ik hoop dat ik kan opmaken straks wat wat nu net is, een zekering in een + draad ken ik niet, is dat dan zoiets? Ongeveer.... ?
Maar voor een track & tracing systeem hoort zo'n zekering bijna onvindbaar te zijn, anders wordt het de 'boeven' wel erg makkelijk gemaakt om het uit te zetten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.