Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
Ik las echt "my luck is tuning"
Volgens mij wordt @JeSko ook gelukkig van tuning dus hetgeen je las klopt ook wel. Daarnaast moeten de wielen ook ‘turnen’ om hem gelukkig te maken.
Ik word dan weer gelukkig dat Jef weer kan lachen en de zon ziet schijnen dus het is gewoon één groot feest hier.
Verdacht Jef idd van een ander aandachtspunt (lees: vriendinnetje) want vond het akelig stil in dit topic ;)

JeSko

Forumguru
We zijn terug, gisteren gaan halen en nu Wachten op volgende week, dan word het lekker warm en komt de wrap er makkelijk af. Maar man wat is dit genieten, hij rijd ook veel lekkerder nu hij lager ligt. Vers gewassen en gedroogd, snel wat foto's genomen , snel meer. God wat heb ik hem gemist, het was geen succes tot nu toe, maar ik merk dat ik toch connectie met de auto heb opgebouwd, ik ben er echt weer oprecht trots op en tot over men oren in love :love: :D

20250327_094257.jpg 20250327_094132.jpg

Herperduin

Forumguru
Mooi om weer te zien shinen. Klinkt en ziet er goed uit allemaal. Wielen zou ik zelf zo laten want staan perfect naar mijn mening! Enjoy :cool:

JeSko

Forumguru
Ja de wielen komen veel beter tot hun recht nu @Herperduin , helemaal eens wel! Thanx!

Thanx makker @Kanerr , kon nog platter maar wil ook mezelf niet te hard beperken met zo'n soort auto, dit vind ik spot on tussen comfort hoogte en toch nog kunnen doorrijden.

Herperduin

Forumguru
Geweldig mooi zo. Ik vind het zonder wrap stuk mooier staan. Lekker clean en tijdloos zo. Nu vooral veel en lang van gaan genieten. Net zo lang totdat het een oldtimer is graag. In tussentijd wel graag verhalen en foto’s delen met ons!

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Is gewoon witte Koch Chemie active foam met "smurfen" concentraat erin vooral voor het showgehalte en opdat je makkelijk kan zien dat je alles wel mee hebt.

Thanx mannen! Thanx @Herperduin , heb nog wel wat plannen hoor maar eerst inderdaad lekker van genieten, en dat doe ik met volle teugen :D

Bovenaan Onderaan