En dan gaat het toch weer ff anders dan gewenst/gepland/gehoopt.
Zoals in
het topic over de BMW van mevrouw JP's_OC2 vermeld, stond het nog in de sterren wanneer er verhuisd ging worden.
Dat is in de afgelopen twee maanden allemaal duidelijk geworden en geregeld.
Of te wel > huis gevonden, gekocht en nu op naar de favoriete bezigheid (eg nie
) ....verhuizen....
En het snode plan de O3 te vervangen door een BMW dan?
Dat voornemen blijft bestaan maar staat voor nu even op een laag pitje.
(Neemt niet weg dat ik wel blijf zoeken )
Alle aandacht voor de komende maanden is gericht op een berg aan klussen en andere bezigheden.
Een praktisch bruikbare auto als de O3 is dan wel zo handig.
Hoe gaat het trouwens met de O3?
Op zich prima al lijkt het alsof ze door heeft dat ik buiten de deur aan het kijken ben en gaf aan het hier niet mee eens te zijn.
Vier weken geleden
(op weg naar de bezichtiging van het hierboven genoemde huis) ineens kort licht bokken en het gele motorcontrolelampje ging aan. Het bokken verdween vervolgens weer maar het lampje bleef uiteraard aan.
Thuis met OBDeleven uitgelezen en de codes P2270 en P2196 kwamen tevoorschijn. De lamba sensoren dus.
Vervolgens onder de motorkap gekeken en kwam me toch een partij kattenharen tegen….schuilplaats
? Geen idee
De boel schoongemaakt, kabels gecheckt, stekkers van beide sensoren gecheckt want ééntje zat niet meer in het beugeltje maar zo op het oog niets raars kunnen ontdekken.
Beide codes gewist met het idee dat als er daadwerkelijk een storing is dat ie meteen weer tevoorschijn komt.
Dat is inmiddels iets meer dan 1100 km geleden en tot op heden geen bokken en geen controlelampje.
Verder vandaag weggebracht voor APK en kleine beurt. Melding gemaakt van de storing maar men heeft niets gevonden.
Met andere woorden, goedgekeurd, verder geen aandachtspunten geconstateerd en dus weer lekker verder rijden.
De komende periode gaan er in ieder geval veel kilometers gemaakt worden op en neer naar het nieuwe huis.
250 km enkele reis...