Bij de RS zijn led mistlampen, standaard.
Er staat een 245 op u te wachten in de showroom, FiestamanDie kleur blijft toch wel super!
Enjoy your ride.
Er staat een 245 op u te wachten in de showroom, Fiestaman
Uit ondervinding kan ik zeggen, dat die zetels inderdaad super zitcomfort aanbieden. Ik heb er net zo'n 4500km vakantie opzitten, en geen enkele rugklacht gehad.Vuil? Ik zie toch niet echt iets, als jullie die paar vliegenkakjes al vuil vinden...
Dat interieur is echt heel knap, en ik denk dat die stoelen super zitten.
Mooie wagen man
Zit er niet eens stuurkoeling in dan?Het stuur daarentegen kon ik dan amper vasthouden.
Ja want met de snelheden ga je klamme handjes krijgen seZit er niet eens stuurkoeling in dan?
Nee, die kun je drogen aan de verwarming. Het wordt met koeling eerder nog erger (condensvorming)...klamme handjes
Ik bedoel, Canon-Eye, dat het leder v/h stuur, meer aanvoelt als plastiek, dan van leer.Zit er niet eens stuurkoeling in dan?
ge gaat eens een workshop moeten geven van 'hoe pak ik mijn stuur vast'Dat zou ik er niet uit begrepen hebben, @dirkie996 - gezien het voorgaande zinsdeel leek het toch puur te gaan om de temperatuur van het leren stuur.
Ik heb ook een leren stuurwiel, maar in het verleden kon ik een plastic stuur toch ook prima vasthouden...
met een vRS doe je toch racehandschoenen aanJa want met de snelheden ga je klamme handjes krijgen se
Neeje want dan kan ik zo goed niet in mijne neus peuterenmet een vRS doe je toch racehandschoenen aan