je hebt er ook zo waar de vingers nog bloot zijnNeeje want dan kan ik zo goed niet in mijne neus peuteren
Aha ! Perfect daar ga ik voor sparenje hebt er ook zo waar de vingers nog bloot zijn
https://www.autohandschoenen.eu/Lai...enen-met-gebreide-bovenzijde-en-halve-vingers
Nope Bridgestone potenza
Juist! Ik vergis me mijn 18" zijn daar op geleverd..Nope Bridgestone potenza
Ja, je hebt nu eenmaal koele kikkers...Dat zou ik er niet uit begrepen hebben, @dirkie996 - gezien het voorgaande zinsdeel leek het toch puur te gaan om de temperatuur van het leren stuur.
Ik heb ook een leren stuurwiel, maar in het verleden kon ik een plastic stuur toch ook prima vasthouden...
Thanks, valt goed mee . Met Bridgestone heb ik alleen maar slechte ervaringen...
begin maar al te sparen voor een setje michelin pilot sport 4S, 230euro per band
De mijne 18 duim en 152 eurobegin maar al te sparen voor een setje michelin pilot sport 4S, 230euro per band
pfff wie rijdt er nu met 18". Zelfs een corsa opc heeft 18"De mijne 18 duim en 152 euro
Ik ben maar ne arme bakker hepfff wie rijdt er nu met 18". Zelfs een corsa opc heeft 18"
De mijne 18 duim en 152 euro
Aja die eerste. Dacht ik dat dat hetzelfde wasDan zullen het niet de Pilot Sport 4S zijn, deze zijn pas beschikbaar bij 19" en hoger...
Zal de Pilot Sport 4 zijn of de Supersport.
de 4S is een doorontwikkeling van de pilot super sport.Aja die eerste. Dacht ik dat dat hetzelfde was
ja ik had de super sport liggen en heb onlangs platgereden. ze hebben dan 1 band vervangen en dat was met een 4 in de benaming. en ik voelde qua tractie al een duidelijke verbetering en 1 band maar hede 4S is een doorontwikkeling van de pilot super sport.