Niks bijzonders. Doe ik ook als ik flink veel toeren moet maken...geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat
Voorlopig geen klagen van de pirelli's maar ben dan ook nog niet tot het uiterste gegaan.
Een paar keer doorgetrokken en dan geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat moet ik zeggen maar zal wel normaal zijn zeker.
En al een stilstand plankgasje gedaan ?Voorlopig geen klagen van de pirelli's maar ben dan ook nog niet tot het uiterste gegaan.
Een paar keer doorgetrokken en dan geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat moet ik zeggen maar zal wel normaal zijn zeker.
In de 1,5 jaar dat ik mijn auto heb zal ik es 3 keer met een nat doekje erover gewreven hebben@Kurtje 600km
@philippe bakker Nope nog niet, ga ik ook nog even mee wachten.
Zeg mannen hoe onderhouden jullie de glanzende inleg stukken in het interieur? Bij mij zijn deze hoogglans zwart maar dat lijkt mij SERIEUS gevoelig voor krassen.
4000toeren, dan begint de fun
PFL heeft zo look-a-like carboninlegstukken. Vallen nog redelijk mee in onderhoud. In onze S3 hebben we ook die lakzwarte inlegstukken. Zijn idd een merde. Had al gedacht om een folie erover te laten trekken maar lijkt mij wel werk om alles te doen.
met een chip is de fun er een stuk vroeger. Bij mij voel je al een enorme duw bij 2000toerenDacht al zo zoiet
Bij mij ook en hij staat dan nog es 500 toeren meer te draaien bij mijmet een chip is de fun er een stuk vroeger. Bij mij voel je al een enorme duw bij 2000toeren
draait bij mij niet hoger in toeren maar schakelt wel vroeger terug, zo een 150toeren vroeger dan voorheen. Scheelt een hoop frustratie.Bij mij ook en hij staat dan nog es 500 toeren meer te draaien bij mij
Apec wou dit niet doen want kan schadelijk zijn voor de dsgdraait bij mij niet hoger in toeren maar schakelt wel vroeger terug, zo een 150toeren vroeger dan voorheen. Scheelt een hoop frustratie.
waarom zou dat slecht zijn? Kan toch weinig uitmaken? Als het toerental onder de 1300 komt schakelt hij eentje terug, daarvoor bij 1150. Het is niet dat hij terugschakelt bij 2000toeren waar het volledig koppel reeds voor handen is.Apec wou dit niet doen want kan schadelijk zijn voor de dsg
Geen idee.waarom zou dat slecht zijn? Kan toch weinig uitmaken? Als het toerental onder de 1300 komt schakelt hij eentje terug, daarvoor bij 1150. Het is niet dat hij terugschakelt bij 2000toeren waar het volledig koppel reeds voor handen is.
Apec wou dit niet doen want kan schadelijk zijn voor de dsg
Sowieso kun je pas een gemiddelde berekenen na minstens 3 tot 5 tankbeurten, al was het maar om tankverschillen te elimineren: de ene keer "vol" kan altijd iets verschillen van de andere keer.Je verbruikt is pas stabiel als je pakweg 10k gereden hebt... Denk niet dat hij na 600km daar al iets kan over zeggen, die gaat nog serieus wat zakken