JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kurtje

Forumguru
Ja inderdaad, de 4S gaat nog een stukje verder als de supersport. Heb hiervoor de supersport gereden, maar deze zijn net nog wat stabieler en geven nog meer grip in het nat...
 

JurgenM

Forumguru
Voorlopig geen klagen van de pirelli's maar ben dan ook nog niet tot het uiterste gegaan.

Een paar keer doorgetrokken en dan geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat moet ik zeggen maar zal wel normaal zijn zeker.:pieker:
 

Kurtje

Forumguru
Voorlopig geen klagen van de pirelli's maar ben dan ook nog niet tot het uiterste gegaan.

Een paar keer doorgetrokken en dan geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat moet ik zeggen maar zal wel normaal zijn zeker.:pieker:

Inderdaad is normaal hoor, dat is zoals geschreven het nieuwe dat eraf moet... Hoeveel km heb je al gereden?
 

philippe bakker

Forumguru
Voorlopig geen klagen van de pirelli's maar ben dan ook nog niet tot het uiterste gegaan.

Een paar keer doorgetrokken en dan geschakeld op 4000 (als de olie goed warm is). Gaat lekker. Daarna ruikt de auto wel wat moet ik zeggen maar zal wel normaal zijn zeker.:pieker:
En al een stilstand plankgasje gedaan ?
 

JurgenM

Forumguru
@Kurtje 600km

@philippe bakker Nope nog niet, ga ik ook nog even mee wachten.

Zeg mannen hoe onderhouden jullie de glanzende inleg stukken in het interieur? Bij mij zijn deze hoogglans zwart maar dat lijkt mij SERIEUS gevoelig voor krassen.
 

leon-cupra

Forumguru
4000toeren, dan begint de fun maar pas :D

PFL heeft zo look-a-like carboninlegstukken. Vallen nog redelijk mee in onderhoud. In onze S3 hebben we ook die lakzwarte inlegstukken. Zijn idd een merde. Had al gedacht om een folie erover te laten trekken maar lijkt mij wel werk om alles te doen.
 

JurgenM

Forumguru
4000toeren, dan begint de fun

Dacht al zoiets. :jaja:

PFL heeft zo look-a-like carboninlegstukken. Vallen nog redelijk mee in onderhoud. In onze S3 hebben we ook die lakzwarte inlegstukken. Zijn idd een merde. Had al gedacht om een folie erover te laten trekken maar lijkt mij wel werk om alles te doen.

Ik dacht ook eerst dat ik carbonlook had. Maar de zwart glanzende inleg is wel chic, daar niet van.
Als je alles wil overplakken ben je volgens mij wel even bezig ja.
 

Kurtje

Forumguru
Je verbruikt is pas stabiel als je pakweg 10k gereden hebt... Denk niet dat hij na 600km daar al iets kan over zeggen, die gaat nog serieus wat zakken :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Je verbruikt is pas stabiel als je pakweg 10k gereden hebt... Denk niet dat hij na 600km daar al iets kan over zeggen, die gaat nog serieus wat zakken :)
Sowieso kun je pas een gemiddelde berekenen na minstens 3 tot 5 tankbeurten, al was het maar om tankverschillen te elimineren: de ene keer "vol" kan altijd iets verschillen van de andere keer.
Echt voltanken tot de rand van de vulopening zou ik overigens niet aanraden. Dat heeft me bij de F1C (2002)al eens een nieuw actief-koolfilter gekost van ruim 200 euro nadat het was volgelopen met benzine. Sindsdien tank ik altijd tot de pomp afslaat, daarna rond ik af op de volgende hele liter. Daar zal dus altijd verschil in zitten, maar die verschillen worden er bij voldoende tankbeurten vanzelf uit gemiddeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan