leon-cupra
Forumguru
sinds de Superb doen we amper nog baan met de vRS. Gebruik hem quasi enkel voor woon-werkverkeer en dat is amper 4km.Ik wel soms bv op de autostrade. Altijd leuk als hij van S5 naar S6 gaat. Das bij mij 205 km/u
sinds de Superb doen we amper nog baan met de vRS. Gebruik hem quasi enkel voor woon-werkverkeer en dat is amper 4km.Ik wel soms bv op de autostrade. Altijd leuk als hij van S5 naar S6 gaat. Das bij mij 205 km/u
Ik vind dat de rs eigenlijk vooral op zijn sterkst is op de autostrade.sinds de Superb doen we amper nog baan met de vRS. Gebruik hem quasi enkel voor woon-werkverkeer en dat is amper 4km.
bwa, het is gewoon de waanzinnige versnelling die hij nu heeft, die de vRS plezant maakt. Of dat nu autostrade is of een boerbaantje maakt eigenlijk niet uit. Natuurlijk op een autostrade kan je iets langer doortrekkenIk vind dat de rs eigenlijk vooral op zijn sterkst is op de autostrade.
Het betere klimwerk in de pyreneeën, gaat ‘m ook niet slecht af.Ik vind dat de rs eigenlijk vooral op zijn sterkst is op de autostrade.
Daar mocht ik niet van madamHet betere klimwerk in de pyreneeën, gaat ‘m ook niet slecht af.
Met uitzondering van m’n motorfiets, nog nooit zoiets gehad, dat zo moeiteloos klimt
En ondertussen is @JurgenM zijn ‘mijn auto’ topic aardig om zeep geholpen
In Nederland niet. Maar wiet telen is wel verboden en gebeurd ook op grote schaal. Zó groot, dat de overheid nu heeft besloten om dit zelf op te gaan pakken. Dan missen ze niet zoveel inkomsten.volgens mij is tuning verboden
Althans in BE, wel gek dat dergelijke bedrijven wel bakken geld legaal verdienen met iets "illegaal".
Tja, er staat Octavia RS245, niet mijn Octavia RS245Ja, ik zie dat vaker gebeuren of zich in die richting ontwikkelen. Deze en gene zou eens wat meer in het oog moeten houden in welk topic zich men bevindt en wanneer men dit niet binnen de perken weet te houden, eigen topics starten voor het enthousiast uitwisselen van de geweldige eigen ervaringen
Tja, er staat Octavia RS245, niet mijn Octavia RS245
Gelukkig heb ik nog niet meegemaakt dat mijn topic op hol sloeg de verkeerde kant op
Ehm, Menno, het was cynisch bedoeld. Zie mijn topic over de haai, daar gaat het ook alle kanten op.Nee en laten we proberen het zo te houden en elkaar scherp houden. Voor de goede orde, onder deze en gene schaar ik ook mezelf, mocht ik me ook wel eens laten meeslepen door mijn enthousiasme.
In het forumonderdeel "Mijn auto", dat dan weer wel...er staat Octavia RS245, niet mijn Octavia RS245
Ik kan Meguiar's Ultimate wax aanbevelen. Kost heel weinig tijd, poetsen niet nodig.Terug on-topic.
Auto blinkt weer. Wou hem nog in de wax zetten maar helaas geen tijd meer voor.
Bekijk bijlage 62906
Komt da es voordoen bij de mijneIk kan Meguiar's Ultimate wax aanbevelen. Kost heel weinig tijd, poetsen niet nodig.