Columbus Kaartupdates MIB Columbus

Bram_O2

Actief lid
Ik zal eens kijken of ik dat .ISO bestand op een SD kaart gekopieerd krijg en de update proberen uit te voeren. Zou moeten lukken lijkt me zo.

Bram_O2

Actief lid
Dat is dan weer jammer. Ik scoor wel een setje Verbatim DL DVD's, aangezien ik daar voornamelijk goede verhalen over lees.

rampie

Senior Member
@Bram_O2 Laat je me horen of het gelukt is. Van mij is het namelijk al 3 keer mislukt. laatste keer gebrand op een Verbatim DL DVD aan 2.4x en de DVD wordt uitgelezen en herkent hem. Daarna vragt hij even wachten, daarna krijg ik 1sec de keuze of ik wil kopieren of gebruiken en direct erna de foutmelding foute DVD.

Alvast bedankt om me op de hoogte te houden.

Darkside

Forumguru
Ikzelf heb ook verbatim DL DVD's En brand ook op 2.4x en dat is altijd goed gegaan.
Heb een x met de windows 8 brandfunctie gebrand. En dat is fout gegaan.
Gebruik zelf ashampoo. Is nl gratis. En dat werkt goed.
Nero schijnt ook goed te werken.

Ik brand de schijf wel als DAO. En laat deze niet controleren na afloop.
Tot nu toe heeft dit altijd gewerkt met ashampoo

rampie

Senior Member
Heb hem gebrand met Nero en met ImgBurn. Beide laten controleren na branden. Toch bracht dit geen oplossing.

Darkside

Forumguru
Heb je hem als Disc at Once gebrand.
Kan zijn dat hij dan tussen tracks brand anders. Geen probleem voor je foto;s. Maar kan met images soms problemen geven als je dit niet doet.

rampie

Senior Member
OK, zal dit vanavond nog eens proberen. (nog een DL DVD erdoor...)

Is toch Ashampoo Burning studio free van jou?

Bram_O2

Actief lid
Ikzelf heb ook verbatim DL DVD's En brand ook op 2.4x en dat is altijd goed gegaan.
Heb een x met de windows 8 brandfunctie gebrand. En dat is fout gegaan.
Gebruik zelf ashampoo. Is nl gratis. En dat werkt goed.
Nero schijnt ook goed te werken.

Ik brand de schijf wel als DAO. En laat deze niet controleren na afloop.
Tot nu toe heeft dit altijd gewerkt met ashampoo
Ik neem aan dat jij in Ashampoo voor de optie 'nieuwe gegevensschijf gaat'?

Fucky

Senior Member
weet niet hoe het zit in Ashampoo maar onder Nero brand ik een iso bestand onder express / schijfimage branden!

WillemJan

Forumguru
Deze vond ik op de Duitse site, heb zelf geen columnus (nog niet....) maar misschien werken deze ook voor de columbus:

http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html

Zenderlogo's voor de radio.

Even een vraagje. Per zender moet je de zenderlogo selecteren. Is er ook een methode dat zoiets geheel automatisch gaat, dus dat in een klap alle zenderlogo's bij de juiste zender worden gezet?

Dank alvast voor het meedenken...

Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan

Bovenaan Onderaan