Columbus Kaartupdates MIB Columbus

Nelissuh

Actief lid
4 Dagen resterend? Ondertussen 0,2 MB binnen en twijfelt hij tussen 10 uur en 2 dagen... En dat voor 17 GB... daar doe ik normaal 26 minuten over.

Navi_download.JPG

Kan niemand ergens een mirror neerzetten? Of via usenet/torrent delen? Dit is niet meer van deze tijd.

Nelissuh

Actief lid
Ik heb 'm binnen, en voor sneller te kunnen downloaden, hier is ook een torrent:

MODEDIT: We mogen niet toestaan dat er links naar torrentsites worden gepost. Zie de forumregels daarover.

Laatst bewerkt door een moderator:

Darkside

Forumguru
Dit zijn updates voor de octavia 3 en het nieuwe MIB navigatie systeem.
Dit zijn ook de enige updates die legaal gratis te verkrijgen zijn.
Voor de oude systemen (O2) geld dat V10 nog steeds de laatste versie is.
Heb nog niets vernomen van een V11 of een test versie van V11. Dus ook geen idee wanneer (en of) die (nog) komt

Nelissuh

Actief lid
Bedankt hiervoor! De downloadsnelheid via de officiele site kwam niet boven de 300KB/sec. uit :banghead: Nu downloaden met 1MB/sec. :thumbsup:

No thanks. Mijn upload is 9 Mbit, dus ca 1.1 MB/s. Op dit moment zijn 4 man aan het leechen. Zo lang als iedereen zelf ook een beetje doet sharen kan iedereen met een redelijke snelheid downloaden.

CDK

Forumguru
Wat betekent eigenlijk de toevoeging MIB bij columbus en amundsen, het kwartje valt nog niet bij mij!

het antwoord stond er onder.....

MIB is de nieuwe Admunsen en Columbus die momenteel in de nieuwe Octavia 3 zitten.

dus...., de Columbus is het oude type en de MIB Columbus is de recentste variant, een uit 2 delen bestaand systeem om inbrekers te ontmoedigen, wat overigens niet heel goed werkt, maar dat terzijde ;)

Darkside

Forumguru
Dat is Volgens mij niet het antwoord op de vraag. Volgens mij was de vraag waar MIB voor staat.
Man In Black
Modulaire Informatie Bouwkunde
Etc

Bovenaan Onderaan