Columbus Kaartupdates MIB Columbus

micky

Forumguru
Kan ook niet goed aflezen van wanneer die data van de Skoda website zijn?
Bij navigation.com staat gewoon de maand en het jaar. Bij Skoda alleen 2015 ( en het is nog niet eens 2015). Misschien is het wel dezelfde versie?
Dat zie je snel genoeg als je in je MIB kijkt naar je versie, ik had juni 2014 nu heb ik 2015, dus een nieuwe update, laten we het nu niet allemaal ingewikkelder maken dan het is...
overigens heb je toch ook modeljaar 2015 terwijl je auto in 2014 geleverd is, zo gek is dat toch niet...

micky

Forumguru
Alle bestanden uit de mappen MIB1 én MIB2 los in de root zetten of gewoon de mappen MIB1 en MIB2 met submappen?
je download 1 bestand, dat pak je uit in 1 map, de inhoud van deze map kopieer je naar de root van je SD, dus de INHOUD van de map, zonder de map. je komt er vanzelf achter als je het verkeerd hebt gedaan, want dan werkt het gewoon niet :)

Rene C

Forumguru
Op een paar pagina's terug staat een screenshot van iemand. Ik heb in de root 2 mappen en volgens mij eoa .txt bestandje. Deze zijn zonder problemen geinstalleerd op 2 O3C's

MikeyMan

Actief lid
@micky : inderdaad, tis geen rocket science. Uitpakken en de inhoud van het mapje in je root zetten.

Kwam er overigens wel achter dat als je de update op de sd kaart hebt staan, je de muziek die erop staat niet meer kunt spelen.

paulus474

Senior Member
@micky : Update van de Bluetooth? Je wilt toch niet zeggen dat er ergens een update beschikbaar is die de waardeloze Bluetooth-verbinding betere maakt?! Ben benieuwd!

EdK

Forumguru
maar is de waardeloze BT verbinding te zoeken in de Columbus of in die bagger telefoons die ook op de markt zijn.......???

Hans_RS

Forumguru
@micky : Update van de Bluetooth? Je wilt toch niet zeggen dat er ergens een update beschikbaar is die de waardeloze Bluetooth-verbinding betere maakt?! Ben benieuwd!

Ik vraag me toch af wat je zo waardeloos vindt aan de BT in de Octavia. Ik vind dat die perfect werkt. 2 telefoons aangekoppeld gehad, zuivere verbinding, geen drops, MP3's afspelen geen probleem. Enigste verschil: de goedkope LG kon de afbeeldingen van de contacten niet doorsturen. M'n HTC wel.

paulus474

Senior Member
Ik vraag me toch af wat je zo waardeloos vindt aan de BT in de Octavia. Ik vind dat die perfect werkt. 2 telefoons aangekoppeld gehad, zuivere verbinding, geen drops, MP3's afspelen geen probleem. Enigste verschil: de goedkope LG kon de afbeeldingen van de contacten niet doorsturen. M'n HTC wel.
Een voortdurend wegvallende verbinding.
Maar ja, zoals EdK ook al aangeeft: ligt misschien aan de telefoon, en niet aan de O3...

EdK

Forumguru
Leg je smartfeun eens op de achterbank ipv op je voorstoel of broek/jaszak
Heb zelf met een nog niet smartfeun en BT carkit gehad dat als deze te dichtbij was ik ook wel/niet verbinding had en als ik de niet smartfeun op de achterbank donderde ( uit frustratie ) dan had ik een perfecte verbinding.

Wat reden was weet ik nu nog niet en boeit me ook niet meer daar ik nu wel een smartfeun hebt en wel een goede verbinding, maar kan zo maar jou probleem oplossen ( hoeft niet )

Rene C

Forumguru
Hmm met die blauwe tanden update ben ik meer van 'If it's not broken, don't fix it' - hij werkt naar behoren dus laat maar.

Flem_nl

Forumguru
Moet je SD kaart nou FAT32 of NTFS geformatteerd zijn? Ik heb de laatste nu op mijn kaartje (FAT32) en het geeft aan dat hij niets kan vinden als ik laat zoeken naar updates.

Bovenaan Onderaan