TurboPower
Lid
Alle bestanden uit de mappen MIB1 én MIB2 los in de root zetten of gewoon de mappen MIB1 en MIB2 met submappen?
Dat zie je snel genoeg als je in je MIB kijkt naar je versie, ik had juni 2014 nu heb ik 2015, dus een nieuwe update, laten we het nu niet allemaal ingewikkelder maken dan het is...Kan ook niet goed aflezen van wanneer die data van de Skoda website zijn?
Bij navigation.com staat gewoon de maand en het jaar. Bij Skoda alleen 2015 ( en het is nog niet eens 2015). Misschien is het wel dezelfde versie?
je download 1 bestand, dat pak je uit in 1 map, de inhoud van deze map kopieer je naar de root van je SD, dus de INHOUD van de map, zonder de map. je komt er vanzelf achter als je het verkeerd hebt gedaan, want dan werkt het gewoon nietAlle bestanden uit de mappen MIB1 én MIB2 los in de root zetten of gewoon de mappen MIB1 en MIB2 met submappen?
@micky : Update van de Bluetooth? Je wilt toch niet zeggen dat er ergens een update beschikbaar is die de waardeloze Bluetooth-verbinding betere maakt?! Ben benieuwd!
Ja en ??IPhone
Een voortdurend wegvallende verbinding.Ik vraag me toch af wat je zo waardeloos vindt aan de BT in de Octavia. Ik vind dat die perfect werkt. 2 telefoons aangekoppeld gehad, zuivere verbinding, geen drops, MP3's afspelen geen probleem. Enigste verschil: de goedkope LG kon de afbeeldingen van de contacten niet doorsturen. M'n HTC wel.
ja er is een update, niet dat de mijne waardeloos was, in tegendeel juist, maar ik wil gewoon altijd de laatste update@micky : Update van de Bluetooth? Je wilt toch niet zeggen dat er ergens een update beschikbaar is die de waardeloze Bluetooth-verbinding betere maakt?! Ben benieuwd!
Kaartje helemaal leeg en de download rechtstreeks op de SD kaart uitgepakt. Na het uitpakken heb ik een map op de kaart staanHoe ziet je mappenstructuur eruit?