ik lees iets over een harde schijf in mijn O3 HB nav systeem!!! wat doet dat sd navigatiekaartje dan in mijn systeem?? iemand die weet hoe het zit?Ja, downloaden duurt inderdaad lang, maar ach, sochtends aanzetten, savonds op je kaartje en wanneer je weg gaat met de auto kaartje erin en knallen.
ik denk dat dat een veilige tijd is, omdat het kan zijn dat je een ouder (dus minder snelle bestandsoverdracht) SD-kaartje kan hebben. met een vrij recent kaartje duurt het omme en nabij een uurtje.
Jelmer ik bedoel dat er vanaf de dealer al een sd kaart inzit, dus dacht ik dat het een en ander via dat kaartje loopt, net als op de TomTom. download tijd geeft nu meer dan 12 uur aan!Daarmee moet je je navigatie updaten.
vreemd he? ik heb de nieuwe O3 HB amb bline en een buurman de nieuwe combi en in beide zit een sd kaart voor de nav! in de optie lijst van Skoda zie ik dat het 8 inch systeen een HD heeft!@Fucky, zonder SD-kaartje doet je navi niets? dat is raar.. bij mij zat er standaard geen SD-kaartje in.