Kaartupdates O3 voor November 2013

EdK

Forumguru
Kijk morgenochtend nog maar een keer of het nog zo is , vaak is na een nachtje slapen van eigenaar en wagen alles weer zoals het behoort te zijn

Klinkt misschien vreemd maar is al eens eerder voorgekomen

Juma

Nieuw lid
Beetje late reactie, maar toch...
Zelfs na een paar dagen heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Helaas nog geen tijd gehad om naar de garage te rijden hiervoor.
Ik dacht zelf dat het misschien aan de firmware van het systeem ligt? Misschien moet deze ook geupdate worden?
Heeft iemand een link naar deze firmware updates?
Vandaag wil ik proberen de nieuwe kaarten nogmaals te downloaden en erop te zetten, kijken of het dan wel goed gaat.

Rick

Senior Member
Ik heb in december een update gedaan en werkte vlekkeloos. Geen idee wat er bij je mis gaat. Misschien kan de dealer je helpen.

Juma

Nieuw lid
Ik heb de oude data weer op het sd kaartje gezet. Het werkt weer zoals het hoort.
Ik probeer nog wel een keer de hele database opnieuw te downloaden. Misschien dat er tijdens het downloaden toch enkele dingen niet goed meegekomen zijn...

Juma

Nieuw lid
Ik heb de juni versie ook geprobeerd maar ook deze geeft bij mij geen namen weer.
Alles werkt, behalve de naamweergave...
Niemand een idee?
Welk systeem heb jij MrShhss? Amundsen/Columbus?

Juma

Nieuw lid
Ik heb Amundsen. De update lukt allemaal wel, dat is het probleem niet.
Als ik de nieuwste update op de kaart heb gezet, dan werkt dus alles behalve naamweergave in het scherm...

bonyuri

Actief lid
Ik zal de update weer downloaden op mijn server.
Eerst Columbus en dan Amundsen. Wie hem wil hebben kan over 9 uur een PM sturen, dan is de download klaar ;)

Juma

Nieuw lid
Het downloaden van de Amundsen update gaat goed.
Die heb ik al op mijn schijf staan.

Ik heb de dealer aangesproken over het feit dat de naamweergave op de kaart niet werkt met de updates.
De reactie was dat de enige 'officiële' manier van updaten via de dealer is. D.w.z. (voor Amundsen) een nieuw sd kaartje kopen van €200,-. PON ondersteund de manier van downloaden bij navigation.com niet en dus is dit niet officieel in Nederland...

Is er überhaupt iemand met Amundsen die na de update uitgevoerd te hebben ook geen straatnamen, wegbenummering, plaatsnamen etc meer ziet in de kaart in het scherm?

RoelF

Forumguru
In een ander topic over updaten van de kaart is een verschil tussen windows en apple computers naar boven gekomen. Windows gaat goed, met Apple niet.

Juma

Nieuw lid
Aha, ik heb Apple! Wellicht de eerste goeie tip! Heb je toevallig een link naar dat topic?
Kan het met mijn werk-laptop nog eens proberen... die is Windows.

bonyuri

Actief lid
Het downloaden van de Amundsen update gaat goed.
Die heb ik al op mijn schijf staan.

Ik heb de dealer aangesproken over het feit dat de naamweergave op de kaart niet werkt met de updates.
De reactie was dat de enige 'officiële' manier van updaten via de dealer is. D.w.z. (voor Amundsen) een nieuw sd kaartje kopen van €200,-. PON ondersteund de manier van downloaden bij navigation.com niet en dus is dit niet officieel in Nederland...

Is er überhaupt iemand met Amundsen die na de update uitgevoerd te hebben ook geen straatnamen, wegbenummering, plaatsnamen etc meer ziet in de kaart in het scherm?

Is een downgrade geen optie? Ik heb het oude bestand nog op mijn server staan

Juma

Nieuw lid
Dit is precies mijn probleem RoelF! Dank je! Ik ga meteen thuis proberen of het met Windows wel lukt en laat het weten.

Bovenaan Onderaan