Als je motorregelapparaat 05E906018R hebt, zul je versie 9832__V001 krijgen.
Hoe kan je te weten komen als je deze motorregelapparaat hebt? Kan ik dat ergens aflezen?
Als je motorregelapparaat 05E906018R hebt, zul je versie 9832__V001 krijgen.
Ik heb het uitgelezen met obdeleven. Standaard zal dat niet gaan.Hoe kan je te weten komen als je deze motorregelapparaat hebt? Kan ik dat ergens aflezen?
Hoe kan je te weten komen als je deze motorregelapparaat hebt? Kan ik dat ergens aflezen?
Had jij de problemen alleen bij vriestemperaturen? De meesten hier bij de koude start, in de opwarmfase zeg maar..Gisteren, 22/10/2019 heeft de dealer de nieuwe " 9832" software update geïnstalleerd. Nu maar wachten tot de vriestemperaturen er weer aankomen en dan kan ik kijken als de problemen met het gasrespons verdwenen zijn. Hopelijk is dit de definitieve oplossing. Ik hou jullie op de hoogte!
Zo is het...Op naar .............
Had jij de problemen alleen bij vriestemperaturen? De meesten hier bij de koude start, in de opwarmfase zeg maar..
Ach schijnt normal iets te zijn blijkbaar.bekend is en ik als bestuurder gewoon niets gehoord heb..
Je kunt gewoon de update laten uitvoeren zonder een beurt te geven....
Tsja , maar nu weten wij hiervan af door het foraonderhoud elders doet zou je het zelf bij moeten houden via ovi.rdw.nl.
ImporteurMoet zo'n melding komen van de dealer of van de importeur ?
Heb jij een 1.5tsi dan?