den takken
Lid
Bestaat er in België ook een register waar men kan checken of men een update behoeft?
Bestaat er in België ook een register waar men kan checken of men een update behoeft?
Ik heb ook online gezocht maar heb niets, zoals onze Nederlandse Skoda rijders, gevonden inzake een officiële terugroep site.
Ik heb ook online gezocht maar heb niets, zoals onze Nederlandse Skoda rijders, gevonden inzake een officiële terugroep site.
Heb je ook een 1.5tsi icm DSG7 en last van het gasrespons en bokkerig/stotter rijgedrag?
Gewoon even bellen naar je dealer en vragen om software update 9832 te installeren . Ik kon binnen de 4 dagen mijn wagen binnenbrengen voor de update.
Waar kom je vandaan?@KodiaqS2 @Frenkie Ik weet precies wat je bedoelt met schokkend wegrijden, heb ook een handbak.
De koppeling moet een stuk langer slippen dan ik gewend ben om fatsoenlijk weg te rijden. Je kunt heeeeeel voorzichtig proberen weg te rijden, of heel sportief (bewuste schokken ). Alles daartussenin schokt.
Mijne gaat over 2 weken naar de garage voor een beurt, winterbanden en daar zal ik ook vragen voor de motorupdate.
Het liefst wil ik daarna ook via iemand hier (mbv VCDS) de gasrespons van exponentieel naar lineair laten aanpassen, aangezien ik dit ook zie als een van de oorzaken voor deze schokken. Hopelijk reageert hij daarna als iedere andere auto.
Zuid-Limburg, omgeving Maastricht.Waar kom je vandaan?
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Dat doen ze dus ook vanaf heden.....en rijdt de karoq 1.5tsi DSG7 zoals hij eigenlijk fabriek af zou moeten rijden...
, kan helaas niet melden dat dat ook voor mijn, in mei geproduceerde, uitvoering geld
Achteraf wist de monteur me te vertellen dat er geen update was voor de 1.5 handbak versie (levering aug 2018, pre-WLTP model). Alleen de DSG versie krijgt deze update. Dit kan verklaren waarom @Beauri geen verbetering ziet (iets met de koppeling intrappen verraadt het gebrek aan DSG ). Mijn motor loopt wel iets beter met de nieuwe olie, maar verder is er niks veranderd, jammer.