Klopt helemaal. 23e update, 25e tuning. Heb Skoda gebeld waar ik voor de update voor 25 oktober terecht kon. Gelukkig kon het in Amsterdam. Daar werk ik tochDe tuning software wordt overschreven. Ik neem derhalve aan dat hij eerst de update en daarna het chippen laat doen.
Dat is ook een interessante. Welke basissoftware wordt gebruikt voor de tuning? Is je auto nu al getuned?Klopt helemaal. 23e update, 25e tuning. Heb Skoda gebeld waar ik voor de update voor 25 oktober terecht kon. Gelukkig kon het in Amsterdam. Daar werk ik toch
Wel ik heb hem eens losgelaten op de Fabia, en daar komen toch enkele dingen naar boven.handige site; voor mij niets te vinden gelukkig
Als mijn software op de 25e nieuwer is dan de software bij tvs, gebruiken ze mijn basis software. Het is een tuning op maat.Dat is ook een interessante. Welke basissoftware wordt gebruikt voor de tuning? Is je auto nu al getuned?
Dat lijkt me prima. Het moet niet zo zijn dat de tuner de (basis)software gebruikt waarin het stotterprobleem (nog) niet is opgelost.Als mijn software op de 25e nieuwer is dan de software bij tvs, gebruiken ze mijn basis software. Het is een tuning op maat.
De tuner gebruikt gewoon de software die op dat moment aanwezig isDat lijkt me prima. Het moet niet zo zijn dat de tuner de (basis)software gebruikt waarin het stotterprobleem (nog) niet is opgelost.
Nee, dat doen ze gelukkig niet. Meestal zijn ze ook goed bij met de versies. Die van mij zullen ze dan net nog niet hebben, maar ik ga woensdag na de update gelijk kijken welke versie ik heb gekregen.Dat lijkt me prima. Het moet niet zo zijn dat de tuner de (basis)software gebruikt waarin het stotterprobleem (nog) niet is opgelost.
Vanaf woensdag dus wel..Die van mij zullen ze dan net nog niet hebben,
Als je motorregelapparaat 05E906018R hebt, zul je versie 9832__V001 krijgen.Nee, dat doen ze gelukkig niet. Meestal zijn ze ook goed bij met de versies. Die van mij zullen ze dan net nog niet hebben, maar ik ga woensdag na de update gelijk kijken welke versie ik heb gekregen.
Je bedoeld: "de tuner gebruikt de software die op dat moment in het motorregelapparaat van je auto zit"?De tuner gebruikt gewoon de software die op dat moment aanwezig is
Die heb ik inderdaad.Als je motorregelapparaat 05E906018R hebt, zul je versie 9832__V001 krijgen.
Je bedoeld: "de tuner gebruikt de software die op dat moment in het motorregelapparaat van je auto zit"?
Sorry nieuwe telefoon. Staat weer uit