Pendragon
Donateur
Dank je wel!Zal even wat onderzoek doen voor je.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dank je wel!Zal even wat onderzoek doen voor je.
Ja, dat zou goed kunnen. Zou alleen dan wel handig zijn om dat bij de update te vermelden, zodat de dealers niet met hun mond vol tanden excuses hoeven te maken. Komt echt amateuristisch over.Wat me wel opviel na de update is dat toerental erg schommelde bij starten. Zelfs richting 1.5k toeren. Dus misschien dat ze dat willen fixen.
Tsja logisch dat je terug gestuurd word nar de dealer.Klagen bij de dealer heeft geen zin, daar deze ook maar moet werken met hetgeen ze aangeleverd krijgen.
Klagen bij Skoda werkt ook niet, daar deze je linea direct terug sturen naar de dealer?
Wat een ballentent daar bij Pon of VAG-groep.
Dan denk jij er nu over om je forumnaam te veranderen???
Ja snap het ook niet. Lampen stonden echt te hoog, waarschijnlijk door een reset. Staan nu weer goed. Probleem opgelost en motor werkt nog steeds primaQUOTE ingekort
Vreemd verhaal want bij een ecu update hoeft dat allemaal niet. Alleen de leerwaardes resetten van je blok.
Nee, maar wel " kloten joch " maar goed dat is de amsterdamse versie van ballenjongen.....Is de forumnaam 'ballenjongen' nog vrij dan?
@Pendragon Kan je wellicht al wat delen over de update die je hebt gehad. Ben erg benieuwd of de auto na deze update in orde is.Quote verwijderd.
Ik kan de koude motor pas vanaf morgen testen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik dacht dat ik al gemeld had dat het opgelost was, maar kan me vergissen. Het schokkende gedrag bij de koude motor is weg. Geen reactie bij gas geven kan ik moeilijk testen, want dat komt eigenlijk alleen voor bij heel koud weer (rond of onder vriespunt). Verder geen gek gedrag gemerkt.@Pendragon Kan je wellicht al wat delen over de update die je hebt gehad. Ben erg benieuwd of de auto na deze update in orde is.