Is dat in vcp of vcds te doen?Heb je al je gasrespons laten aanpassen? Dat helpt wel enorm namelijk
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
BeideIs dat in vcp of vcds te doen?
NeeDoet een dealer dit ook als je ernaar vraagt?
Gasrespons aanpassing staat los van het bokken. Dat is echt een software update.
Ook ik moet de auto nog ontvangen maar krijg door al deze berichten ook bijna spijt dat ik na mijn rammel-Golf opnieuw voor een VAG-product heb gekozen.WLPT normen of niet, hij hoort gewoon te reageren op het gaspedaal, moet hem nog krijgen, maar na het lezen van al die berichten hier heb ik nu al bijna spijt van de aanschaf. Misschien helpt te schande zetten bij andere merken forums met een waarschuwing voor het 1.5 TSI VAG product wat sneller bij het oplossen van het probleem door die sjoemelaars?
Mijn Seat Ateca (van twee weken oud) heeft begin deze week een update gekregen maar het heeft niets geholpen. Motor schokt nog steeds in koude toestand. De SW versie 7421 staat er nu op. Snap er niets van. De dealer heeft het probleem nu bij PON neergelegd. Kan het te maken hebben dat de leerwaarden niet zijn gereset?QUOTE Verwijderd
Vreemd verhaal want bij een ecu update hoeft dat allemaal niet. Alleen de leerwaardes resetten van je blok.
Toch apart dat ik een update heb gekregen (poosje geleden). Bij mij heeft het wel geholpen, het is nog niet 100% weg.Afgelopen week heeft mijn auto zijn 30k beurt gehad. De bedoeling was om dan de software update uit te voeren. Helaas was deze er nog steeds niet. Om de frustratie toch een beetje weg te halen, hebben ze wel alvast de brandstofdruk sensor vervangen. Ik moet eerlijk toegeven, dit helpt een heel stuk. Het bokken is significant afgenomen. Helemaal weg is het echter niet, maar voor nu ben ik een stuk meer tevreden.
Maar je koeling doet het wel goed ??het is nog niet 100% weg.