Okki
Donateur
hebben ze wel alvast de brandstofdruk sensor vervangen.
Je bent nu ook vlotter bij een verkeerslicht weg?
hebben ze wel alvast de brandstofdruk sensor vervangen.
Pffff... gelukkig wel ja.Maar je koeling doet het wel goed ??
Idd reageert de auto nu ook beter op het gas. Voorheen was de versnelling bij het inhalen nogal bedenkelijk. Nu is dit toch echt verbeterd. Hierdoor schakelt de DSG ook niet meer zo spastisch terug.Je bent nu ook vlotter bij een verkeerslicht weg?
Ja hoor, mijn koeling werkt prima. Gewoon maximaal 5 graden verschil en gaan. Nu op vakantie ook met dikke 35 graden.Maar je koeling doet het wel goed ??
Interessant! Hoe kwamen ze erop dat de sensor het probleem zou kunnen zijn? Ik bemerk namelijk dezelfde eigenschappen tijdens het vele rijden in de vakantie. Bij het inhalen schakelt hij soms zomaar 3 versnellingen terug, blijft daarna nog hoog in de toeren en gaat veel te laat opschakelen. Het reageren op het gas duurt ook veel te lang, dan durf ik al niet meer in te halen.Idd reageert de auto nu ook beter op het gas. Voorheen was de versnelling bij het inhalen nogal bedenkelijk. Nu is dit toch echt verbeterd. Hierdoor schakelt de DSG ook niet meer zo spastisch terug.
Interessant! Hoe kwamen ze erop dat de sensor het probleem zou kunnen zijn? Ik bemerk namelijk dezelfde eigenschappen tijdens het vele rijden in de vakantie. Bij het inhalen schakelt hij soms zomaar 3 versnellingen terug, blijft daarna nog hoog in de toeren en gaat veel te laat opschakelen. Het reageren op het gas duurt ook veel te lang, dan durf ik al niet meer in te halen.
Geen idee waar de garage het idee van de sensor vandaan heeft gehaald?
Ik begreep wel dat ze het hadden geprobeerd bij een auto van een medewerker en dat deze ook positief was!
.
Ok, dat zou helemaal mooi zijn. Ik wil dat toch nog laten aanpassen.Pas je gasrespons aan en dan gebeurt dat ook niet meer van 5 naar 2
Nou, zo snel zal de sensor niet vervangen zijn Ben nog een week op vakantie en dan moet ik de dealer nog overtuigen van het nut.@Pendragon Wellicht is het volgende ook merkbaar na het wisselen van de sensor.
Voor de wissel liep de motor koud zeer onregelmatig qua toerental.
Na de wissel heb ik dat niet meer !
Hahaha.... nou succes dan met overtuigen en nog een fijne vakantie verderNou, zo snel zal de sensor niet vervangen zijn Ben nog een week op vakantie en dan moet ik de dealer nog overtuigen van het nut.
Ach die vakantie zal dan het langst duren van de twee....Ben nog een week op vakantieen dan moet ik de dealer nog overtuigen van het nut.
Dank je wel Ed Vakantie is nog steeds heerlijk. Kan er geen genoeg van krijgen. Laat het dan maar lang durenAch die vakantie zal dan het langst duren van de twee....
Je bent hier al zoooo overtuigend.....
Laat het dan maar lang duren
Vakantie is nog steeds heerlijk. Kan er geen genoeg van krijgen.