Kun je ergens de software versie controleren of heb je daarvoor een uitleesapparaat nodig?...
Waaronder voor sw versie 05E906018AF, nieuwe versie is 9834.......
@Rainesh: Weet je ook of er voor 05E906018R een nieuwe update beschikbaar is? Ik heb nu versie 7421 erop staan..
Bedankt! Zal ik de dealer eens even aan z’n vestje trekken... Laat niets van zich horen.Net gekeken.
9832 is de nieuwste versie voor jouw blok.
is deze update ook voor de Kodiaq 1.5 toevallig? belde vorige week mn dealer maar die wist nog van niks..Er is een nieuwe software update uit voor diverse 1.5t blokken.
Voor vrijwel bijna ieder nieuw 1.5 blok was er een update uit zag ik. Net een nieuwe Tiguan van 4 maanden oud gehad en daar was ook een update voor uit.is deze update ook voor de Kodiaq 1.5 toevallig? belde vorige week mn dealer maar die wist nog van niks..
Kans is er dat je al de laatste versie hebt voor de 1.4. Daar zijn maar 2 voor uitgekomen, circa 2 jaar terug.is een dealer verplicht een update te installeren of alleen wanneer zich problemen voordoen? Zelf rij ik een 1.4 uit 2017, maar ik heb de afgelopen 2 jaar nog geen update gehad. Lijkt mij sterk dat er geen update is uitgekomen. Ik ervaar ook geen problemen, heb alleen de drang om altijd de nieuwste update te installeren en zo ook bij de auto.
Kans is aanwezig net als dat je je wagen hebt getuned, dan is de kans ook aanwezig dat je opnieuw naar de tuner kuntBen ik deze aanpassing na de update weer kwijt?
Dat is de allereerste versie.....Zojuist mijn Kodiaq voor 30000km beurt naar de dealer gebracht. De bevestiging gekregen dat de update voor mijn auto er ook (eindelijk is). Ben benieuwd.
Software nummer: 05E906018AF
Heb nu software versie: 6085