Ben heel benieuwd of het helpt!Wij hebben zonet een telefoontje gekregen van onze garagist. Nu vrijdag 05/04 krijgt onze karoq een systeemupdate van Skoda. Ik ben benieuwd als de gasrespons problemen worden opgelost.
Je zou zeggen dat ze contact opnemen met een dealer die het wel heeft. Zo moeilijk is het niet om een bestand te delen i.p.v. de klant terug naar huis te sturen.
Gaat via een online verbinding met servers van VAG.Je zou zeggen dat ze contact opnemen met een dealer die het wel heeft. Zo moeilijk is het niet om een bestand te delen i.p.v. de klant terug naar huis te sturen.
Nee allemaal hebben zelfde access maar kan zijn dat server plat ligt. Komt jammer genoeg vaak voor......heel irritant.Dat begreep ik van @Pendragon van die servers, maar het kan niet zo zijn dat de ene dealers wel toegang heeft en de ander niet.
Vreemd. Kan er niks over terugvinden.Vanmiddag voor de 2e keer zonder succes geweest. In de computer stond de update vermeld, maar toen ze probeerden hem in de auto te zetten werd dit geweigerd. Ze zeiden dat het erop lijkt dat (net als in Engeland) de update is teruggetrokken. Ze gaan uitzoeken hoe en wat.
Ik ook niet, maar dat is het enige wat ze konden bedenken. Heb jij meer toegang tot interne informatie?Vreemd. Kan er niks over terugvinden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Snap er ook niks van. Helemaal apart eerder van mijn werk weggegaan voor en weer voor Jan Lul. Was intern best pissig.Leuk dat ze dit de dealers laten weten, dan kunnen die het hun klanten vertellen!
Dan hoef jij als klant niet tweemaal voor Jan met de korte achternaam naar hun (nog niet nieuwe) pand.
Zal even wat onderzoek doen voor je.Ik ook niet, maar dat is het enige wat ze konden bedenken. Heb jij meer toegang tot interne informatie?