Maar koppelingen van de DSG-7 vervangen is helaas al iets van 2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015 en nu 2016Zelf roeren is zo 2015
Aanpassen gasresponse gaat ook via VCDS toch?Ja al een paar maand heerlijke aanpassing!
Sent from my VF-895N using Tapatalk
Ja hoor gaat ook via vcdsAanpassen gasresponse gaat ook via VCDS toch?
Ik heb de vraag aan VAGtechniek gesteld maar die gaven aan dit niet via VCDS aan te kunnen passen. Overige aanpassingen zouden ze wel kunnen doen..
Bij het stoppen en openen van het bestuurdersportier krijg ik regelmatig de melding 'Hendel/pook in P stand zetten' terwijl deze al in P stand staat.
Vandaag (weer) naar de garage geweest: nu vanwege melding "uitlaatgascontrolesysteem". Dealer heeft hem uitgelezen en zou komen doordat hij tijdens het roetfilterregeneratieproces meerdere keren een te laag toerental zou hebben gehad. Ik vind het vreemd. En nu lees ik in de handleiding dat er een melding zou verschijnen op het moment dat het roetfilter vol is en schoongebrand wordt. Nog nooit gezien. Wie kan dit toelichten?
Doorgescheurd scharnierpunt van hoekjes om bagage vast te zetten in de kofferruimte.
Gebeurd tijdens het loshalen van een van de hoekjes van het tapijt in de kofferruimte.
Ben echt geen "Brutus".
Wie herkend dit?