Zou het niet andersom zijn, namelijk dat het gebruik van iets betere en duurdere materialen (mede) leidt tot een hogere eindprijs?Misschien dat de premium merken bij zo'n detail's net iets kwalitatiever materiaal gebruiken om deels hun meerprijs te verantwoorden?
Bij mijn SII had ik ook last van gekraste wijzerplaat. Bij mijn Volvo V70 niet. Misschien dat de premium merken bij zo'n detail's net iets kwalitatiever materiaal gebruiken om deels hun meerprijs te verantwoorden?
En hoe maak je het dan droog? Moet je altijd even voor wrijven en dat levert op dit superzachte plastic direct krassen op. Moesten dit uit glas maken, voor gewichtsbesparing niet goed, maar blijft tenminste mooi
Hogere prijs van audi/ mercedes/ bmw/ vw zal deels te verklaren zijn door hier en daar beter materiaal te gebruiken. Mercedes/ audi/ bmw staat op hoger niveau als Skoda. Maar ik vind het verschil niet groot genoeg om het prijsverschil te verklaren. Om aan de basisprijs van de nieuwe e classe te komen heb je al veel superb....Zou het niet andersom zijn, namelijk dat het gebruik van iets betere en duurdere materialen (mede) leidt tot een hogere eindprijs?
Die hogere prijs lijkt me immers geen doel op zichzelf (een hogere marge dan weer wel, denk ik...)![]()
Wat is de definitie voor premium? Wanneer is een merk premium? De meeste merken zeggen van zichzelf dat ze premium zijn.... Ik denk dat deze discussie voor een ander topic is....Premium begint nog niet bij Volvo...
Ik vind dat de plexi voor de wijzerplaat zeer gevoelig is naar krassen. Zowel met zijdedoek als microvezel geprobeerd. Ik heb de indruk dat er ook de binnenkant van het plexi scherm vuilaanslag is. Zijn er nog die dit ervaren?
Dat is ook zo, heb er ook al last van
Ruitensproeiers doen nauwelijks iets
Maar neem aan dit wel bekend is bij dealers en dat ze aan een oplossing werken?
Ik vind dat de sproeiers prima werken. Bij mijn vorige wagen Volvo was de straal krachtiger. Maar het lukte niet om het volledig raam de besproeien. Er was altijd een deel dat droog bleef gelijk hoe ik de sproeiers draaide. Bij de Superb is de volledige venster nat.+1
Afgelopen dagen ondervonden. Wat een waardeloze constructie voor zo een auto.
Hoe kan zoiets ontwerpen EN testen nu moeilijk zijn ??
Bij mijn O2 nooit enige problemen mee gehad, dus "ze" kunnen het wel.