Precies ! Nondedju zelfs m'n vrouw's Citigo heeft nog een CD loopwerkje !!!Alle, vind ik vreemd...
Niet dat ik het super erg vind maar dat lijkt mij tegenwoordig ook niet meer de grootste kost te zijn....
Nee hoor, Ambition Businessline heeft geen elektrische klep.....hij ontgrendelt alleen vanaf de afstandbediening, maar da's niet veel waard...Ambition business zit de electrische klep wel op maar virtual pedal niet.....![]()
Daar is toch een terugroep actie voor afgekondigd ? Ben ik toch een beetje blij dat ik geen elektrische klep heb. (maak ik mezelf wijs...)Deze week stond dan ook bij mij opeens de electrische achterklep open, heb geen virtual pedal dus kwam t van de sleutel. Toevallig keek ik ik uit t raam en dan sta je toch gek te kijken![]()
Ja dat vind ik ook, net als het hoogglans zwart in de middenconsoleIk vind dat de plexi voor de wijzerplaat zeer gevoelig is naar krassen. Zowel met zijdedoek als microvezel geprobeerd. Ik heb de indruk dat er ook de binnenkant van het plexi scherm vuilaanslag is. Zijn er nog die dit ervaren?