De auto is terug
Wat een feest is het weer in de Superb na twee weken Ford C-Max van Europcar. De dsg schakelt weer als nieuw, het vliegwiel rammelt niet meer en als het start stop systeem aanstaat slaat hij zelfs veel vlotter aan dan eerst.
Tot zover dan het goede nieuws, want uitlijnen wordt kennelijk niet nodig geacht, terwijl toch echt het subframe moet worden gedemonteerd voor deze operatie. Dus nu staat het stuur naar links bij rechtuitrijden en de auto trekt naar rechts, lijkt me iets dat je bij de proefrit wel opmerkt. Verder een kras op de linkerdeur, waarschijnlijk iets tegenaan gevallen. Gelukkig heb ik die eruit kunnen polijsten en de deur weer netjes in de was. Maar ben ik een erge zeikerd als ik vind dat de garage dat zelf even had moeten doen...? En ik vermoed dat ik ook in de doelgroep viel voor montage van gemodificeerde deurrubbers. Ik kan me in elk geval geen andere reden bedenken voor het feit dat na repareren van een vliegwiel het raamrubber in het bestuurdersportier zowel bovenin als aan de zijkant loszit. Niet een beetje, maar hing er echt naast.. Viel op doordat er ineens sprake was van abnormaal windgeruis (waar was die modificatie ook alweer voor
). Ik vraag me oprecht af of ze zo met alle auto's in hun werkplaats omspringen. En pikken andere klanten dat dan wel...? Dan moet ik serieus iets met anger management gaan doen
Oh ja, de radar. Zou het bijna vergeten. Daarvoor mag de auto eind deze maand op audiëntie bij Pon. begrijp wel dat dit een lastige storing is. Ben in elk geval blij dat daar nu wel serieus naar wordt gezocht.