[Offtopic]Staat kruis op start-landingsbaan, dan is deze buitengebruik. Zullen ze wel hebben uitgezocht denk ik
Dan word het pas 5 december....Lekker hoor!! Vol verwachting klopt ons hartje.....
De lijst (https://www.adac.de/infotestrat/umwelt-und-innovation/abgas/modelle_mit_euro_6d_temp/default.aspx) is inmiddels geüpdatet met 1 WLTP kodiaq motor goedkeuring: Kodiaq 2.0 TDI
Ik wacht ook op de 2.0 TDI, staat al bij Pon. Obv de lijst lijkt alleen de 150pk diesel erdoor. Mijn dealer schreef mij afgelopen week:Mijn auto, een 2.0 TDI staat al bij de dealer maar die zegt dat de keuring er nog niet is. Als ik deze lijst goed lees zijn de twee diesel varianten dus wel al goedgekeurd?
Update: Net gebeld door de dealer. Co2 waarden zijn bekend en kenteken is aangevraagd!Ik wacht ook op de 2.0 TDI, staat al bij Pon. Obv de lijst lijkt alleen de 150pk diesel erdoor. Mijn dealer schreef mij afgelopen week:
"Het klopt dat de auto in Leusden is aangekomen. Gisteren heb ik een lijst ontvangen van alle kentekens welke wij kunnen aanvragen i.v.m. WLTP.
De Kodiaq samen met de Kodiaq van een andere klant van mij stonden hier helaas nog niet tussen. "Co2 nog niet bekend" is de melding. Ik heb al contact gehad met PON en zij geven aan dat de fabriek er alles aan doet om zo snel mogelijk de informatie af te geven zodat we kenteken kunnen aanvragen.
Helaas kan ik tot die tijd niets doen."
Die van mij wordt nu volgende week geleverd. Is er al bekend wat de BPM impact is op de 2.0 TDI?Update: Net gebeld door de dealer. Co2 waarden zijn bekend en kenteken is aangevraagd!
En daarom gaan ze alles ruim vertraagd leveren. Snappez vous. Da’s nou PON.Bij levering voor 1 januari neemt Pon die toch voor zijn rekening?