Bakkertje
Forumguru
Ik wil een 2.0 TSI gaan bestellen in januari (met levering dan in september), dus ook erg benieuwd.
De dealer waar ik zaterdag was vertelde dat de levertijd voor een Kodiaq minimaal een jaar is op het moment ..
Ik wil een 2.0 TSI gaan bestellen in januari (met levering dan in september), dus ook erg benieuwd.
De dealer waar ik zaterdag was vertelde dat de levertijd voor een Kodiaq minimaal een jaar is op het moment ..
Ik wil een 2.0 TSI gaan bestellen in januari (met levering dan in september), dus ook erg benieuwd. Als de 1.5 TSI met DSG7 nu lagere CO2 waarden laat zien, dan is er ook hoop voor de 2.0 TSI.
Een jaar wachten op een Skoda? Een McLaren wordt nog sneller geleverd en die gaan ze pas bouwen als het geld ontvangen is.De dealer waar ik zaterdag was vertelde dat de levertijd voor een Kodiaq minimaal een jaar is op het moment ..
Dat is mooi, de Kodiaq Style Business 1.5 TSI DSG-7 is volgens deze pricing inderdaad iets goedkoper € 42.090,- ipv € 42.550,- Het is niet veel, maar scheelt toch € 460,-. Dat is bijna de prijs van het digitale display € 490,-.Nu ook op de site van Skoda.nl de co2 uitstoot en nieuwe prijzen van de Kodiaq..
Ik wil een 2.0 TSI gaan bestellen in januari (met levering dan in september), dus ook erg benieuwd. Als de 1.5 TSI met DSG7 nu lagere CO2 waarden laat zien, dan is er ook hoop voor de 2.0 TSI.
Nee, want er staat duidelijk dat de totaalprijs bij levering in 2018 gelijk blijft...
Lezen is toch niet zo moeilijk..?
Scheelt toch 3000 euro hand-of schakelbak?Had net besteld bij LM. Toch maar vragen of we naar automaat kunnen voor dat kleine extra bedrag.
2700 - dus ca 270 netto per jaar voor bijtellig. Was 4500 hiervoor (uit mijn hoofd).Scheelt toch 3000 euro hand-of schakelbak?
Een 4x4 zijn met hetzelfde verbruik als een 4x2 gaat er bij mij niet in. 4x4 heeft meer weerstand en is zo'n 150 kilo zwaarder.
Een 4x4 zijn met hetzelfde verbruik als een 4x2 gaat er bij mij niet in. 4x4 heeft meer weerstand en is zo'n 150 kilo zwaarder.
Kodiaq RS staat er ook al tussen.No geen 2.0 TSI, maar de Scout is volgens mij een 4x4, dus nu ook de 1.5 TSI 4x4:
Bekijk bijlage 70344
Ik weet dat de 4wielaandrijving niet permanent is, maar je hebt toch altijd weerstand door die koppelingen?