Heb style bns dus daar zit reservewiel in, waar daarin weer het Canton systeem zit. Vooralsnog wacht ik even kan altijd later nog die fixeer dingen kopen.Zitten standaard in het piepschuim waar je reservewiel in ligt. Of je moet geen reservewiel hebben gekozen dan weet het ik ook niet
de model gerelateerde fora. Die vallen als eerste om.
Als ik het asbakje uit mijn Rover 600 haalde om het te legen en schoon te maken, las ik onderop "Honda".In mijn huidige Octavia zie ik ook verschillende onderdelen waar een Audi en VW logo op staan en geen Skoda. Ben benieuwd of dit geintje met de motor ook voor andere modellen geldt
Kan kloppen. Saab Club Nederland is bv. heel actief. Maar het Toyota Hybride Forum is een stoffig clubje aan het worden. De City Bug Club bestaat niet meer en ook de Yaris Club is afgelopen maand ter ziele gegaan. En zo zijn er vast wel meer te noemen...Kennelijk werkt dat voor liefhebbers-auto's anders.
het Toyota Hybride Forum is een stoffig clubje aan het worden.
Huh. Een asbak. Die zit al sinds mensenheugenis niet meer in een auto toch"Hoe krijg ik de kauwgom in het asbakje voor de achterpassagiers in de middenconsole eruit?"
60-48=12. CheckMijn mensenheugenis gaat verder terug dan de jouwe, denk ik.
De Opel Speedster staat nog altijd op m'n verlanglijstje als hobby-auto... Ik ga dat forum ook 'ns opzoeken.Het opel speedster forum is gelukkig nog alive and kicking well
Maar inderdaad ook een liefhebbersauto, waar veel mee gemod wordt en alles wordt gedeeld, heel fijn.
Twee leden hebben op een gegeven moment ook maar de motor ECU gekraakt, geen enkele tuner kon dat destijds, en sindsdien rijden er heel wat speedsters rond in Europa met hun software (een heel software pakket met interface software waar je zelf je mappings mee kan aanpassen). Goud waard dus, een goed forum