En als leaserijder kun je de factuur in aftrek laten nemen van je bijtelling.
Kan alleen als je deze optie bij plaatsing order mee laat rekenen voor je leasetarief. Is een achteraf optie dus geen bijtelling.En als leaserijder kun je de factuur in aftrek laten nemen van je bijtelling.
Kan alleen als je deze optie bij plaatsing order mee laat rekenen voor je leasetarief. Is een achteraf optie dus geen bijtelling.
Heb VIM (Video In Motion) vandaag laten vrijschakelen en de bijrijder en achterpassagier kan nu inderdaad DVD kijken (en TV van mobiel of tablet streamen naar Columbus moet ook kunnen, maar moet nog uitvogelen hoe)
Klopt. Ik heb ook een hele waslijst als dealeropties laten doen aan m’n Kodiaq. Maar dat is allemaal al doorgerekend in de definitieve leaseprijs. Alleen kost het me geen bijtelling.Ik heb dit bij aanvraag toegevoegd als accessoire.
Klopt. Ik heb ook een hele waslijst als dealeropties laten doen aan m’n Kodiaq. Maar dat is allemaal al doorgerekend in de definitieve leaseprijs. Alleen kost het me geen bijtelling.
Iets later toevoegen dan contractueel is afgesproken gaat je m.i. niet lukken met de LM (mits je Het contract openbreekt of tegen meerprijs laat aanpassen)
Ik heb vorige week voor de eerste maal de trailer assist geprobeerd, werkte prima. Niet aan hoeven zetten, bij achteruit schakelen dedecteerd hij de aanhanger en vraagt hij de autopark knop in te drukken, daarna richting aangeven met knopje voor spiegelregeling.Nee, als ik de knop indruk geeft hij aan dat het systeem gedeactiveerd is
@Van Hoften We spreken hier over 2 verschillende zaken. De zaken die hij noemt zijn altijd al zo geweest mits je werkgever mee wil werken.
Maar een volledig ander klokkenhuis in een leaseauto laten inbouwen gaat de LM niet akkoord geven. Maar dat lijkt niet te landen hier ...
Tsja zo'n wagen zijn ze straks natuurlijk stuk makkelijker kwijt voor meer eurie's als jou leasecontract is afgelopen.....Vandaag bij Leaseplan nagevraagd en is geen probleem.
Vandaag bij Leaseplan nagevraagd en is geen probleem. Als werkgever toestemming geeft kan het. LP past dan waardevauto aan ivm verzekeringswaarde