Japanese Power
Donateur
Die 2e sleutel bij een style business, is die te koppelen aan een 2e gebruikersaccount of puur een kopie van sleutel 1? Ik kan nergens in Columbus iets over gebruikersaccounts vinden hoewel dat wel in de handleiding beschreven staat. Als ik met sleutel 1 ontgrendel past ie wel de stoel aan maar sleutel 2 lijkt dit niet te doen?
Thanks die had ik inderdaad gelezen. Behoort 'personalisering' standaard tot de style business? In elk geval lijken de settings bij sleutel 2 bij mij niet onthouden te worden. Maar toevoegen aan het vragenlijstje voor de dealer dan maar..Bekijk bijlage 65900
Werking is anders voor auto's met de personaliseringsfunctie. Deze auto's hebben (als het goed is) ook 3 sleutels.
Bekijk bijlage 65901
Bekijk bijlage 65902
Bekijk bijlage 65903
Bekijk bijlage 65904
Thanks die had ik inderdaad gelezen. Behoort 'personalisering' standaard tot de style business? In elk geval lijken de settings bij sleutel 2 bij mij niet onthouden te worden. Maar toevoegen aan het vragenlijstje voor de dealer dan maar..
Laat ik die optie nu erop hebben.. Die knop werkt ook wel (instelling sport, normal etc) maar ik zie niets van gebruikersaccounts terug in Columbus. Die personalisatie optie is er simpelweg niet?Nee, is geen standaard optie op Style Business (volgens mijn dealer). Moest daarvoor de optie Driving Mode Select meebestellen (€ 110,-).
Je vrouw ook denk je?Had het wel leuk gevonden om de sfeerverlichting voor m'n vrouw mooi roze te maken
Toch snap ik niet dat de rest van de personalisering settings ontbreekt, terwijl het wel in de handleiding is beschreven. Had het wel leuk gevonden om de sfeerverlichting voor m'n vrouw mooi roze te maken
Zal dit dan toch bij je dealer voorleggen.
Ben wel benieuwd wat daaruit komt. Heb zelf Style Business in bestelling met Driving Mode Select, juist omdat dit er allemaal mee ingesteld zou moeten kunnen worden.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een vervanging van mijn Octavia en de Kodiaq lijkt me een mooie auto. Alleen jammer van die belachelijke levertijden.
Nu had ik er eentje samengesteld en gebookmarked. Zojuist zag ik dat deze uitvoering niet meer bestaat. De goedkoopste versie die nu op de site van Skoda staat is nu een Ambition 1.5TSi van 36.580 euro.......???
Verbaasd me ook niet echt. Denk dat er maar een handjevol Active rondrijden in NL. En dat beleid zie je ook bij de Karoq. De basisuitvoering was net zo duur als de goedkoopste Kodiaq en had veeeel meer opties. Marktwerking heet dat: vraag bepaalt aanbod en helaas bepaalt vraag ook de prijs.Was mij inderdaad ook opgevallen dat in de nieuwe prijslijst (m.i.v. 21 maart 2018) de Active niet meer bestaat/leverbaar is.
Dat is geen extreme prijsverhoging. Toen ik mijn Kodiaq samenstelde bijna een jaar geleden was het verschil tussen een handbak en een DSG ook al bijna 4500 euro. Voor mij destijds ook de reden om voor een handbak te gaan.Bijna 5000 euro extra, dat is meer dan 14% duurder. Dat is nogal een prijsverhoging!