marang73
Forumguru
Ben wel benieuwd naar de specs van de 1.5TSI, met name koppel/toeren van de 150pk.
Kijk even bij Volkswagen zou ik zeggen.
Ben wel benieuwd naar de specs van de 1.5TSI, met name koppel/toeren van de 150pk.
Kijk even bij Volkswagen zou ik zeggen.
Een collega van mij heeft deze in zijn SuperB en is zeer te spreken over het resultaat. https://www.racechip.de/Helaas niet toegestaan, want lease.
Goede tip, nog niet aan gedacht! Ga ik zo even doen.
En gedaan... qua vermogen en koppel zijn de getallen exact gelijk. CO2 uitstoot is ivm flink zwaardere beer niet te vergelijken. Dat wordt dus toch de 180pk, gok ik. Tenzij een proefrit anders doet blijken.
Je moet niet naar het totale koppel kijken maar naar koppelverloop. Maar goed .... beetje Google'en en info genoeg te vinden .
Is er misschien al iemand die zijn adblue zelf bijgetankt heeft? Over 500km is het weer zover en heb eigenlijk geen zin om weer een half uur bij de dealer te moeten wachten tot dat ze hem gevuld hebben..
Heb een tankstation gevonden waar je het zelf kunt doen maar nog geen tijd gehad om te proberen..
Moet wel zeer binnenkort tijd gaan maken anders kom ik niet zo ver meer..
@CBreedijk werkt dat gewoon met een normale vulslang??
Heb je de grillerand inmiddels al vervangen??
Nu alle andere chromen randjes nog @CBreedijk
Wordt mooi met dat zwart witIig raamlijsten idd
Iig raamlijsten idd
Dakrails laat ik zo. Alu imo beter dan chroom.
Logo’s komen nog via Superskoda (maar dat duurt lang vanwege backorders)
@CBreedijk zat er nog iets van een beschrijving bij de grillerand hoe deze te wisselen?Yep. Werkt met normale vulslang.
Ad Blue heeft “eigen” pistool. Is zelfde maat voor grote als “kleine” voertuigen.
En ja zwarte grillrand is gemonteerd.
De chromen versie geeft t alleen niet overleefd.
Uurtje werk/hobby Bekijk bijlage 66434