CBreedijk
Donateur
@CBreedijk zat er nog iets van een beschrijving bij de grillerand hoe deze te wisselen?
Nope. Alleen de zwarte rand in een grote doos
Heb toen geen foto’s gemaakt.
T is wel beetje priegelen, dat wel
@CBreedijk zat er nog iets van een beschrijving bij de grillerand hoe deze te wisselen?
Vandaag mijn Kodiaq weggebracht .... gevalletje steenmarter
Koelvloeistofslang lek ... vreemd genoeg is er volgens de app niks aan de hand
Gisteren wel 2 alerts via de app gehad over een storing maar die kun je nergens meer terugvinden in de app.
heeft iemand deze dakdragers (Thule Wingbar Edge 9582) al getest op een Kodiaq met een open dak. Ik lees daarover dat de ruimte misschien wel erg krap is, in ieder geval dat het open dakje niet open kan. Ik hoor het graagIk zal ze binnenkort eens uit de verpakking halen en testen.
ik heb ze ongebruikt verkocht, wellicht dat er nog een forumlid is die ze ook heeft?heeft iemand deze dakdragers (Thule Wingbar Edge 9582) al getest op een Kodiaq met een open dak.
Is er misschien al iemand die zijn adblue zelf bijgetankt heeft? Over 500km is het weer zover en heb eigenlijk geen zin om weer een half uur bij de dealer te moeten wachten tot dat ze hem gevuld hebben..
Heb een tankstation gevonden waar je het zelf kunt doen maar nog geen tijd gehad om te proberen..
Moet wel zeer binnenkort tijd gaan maken anders kom ik niet zo ver meer..
Inmiddels is de tank weer gevuld, gewoon aan de pomp ging idd zonder problemen en een heel stuk sneller dan bij de dealer...Ik haal altijd een Jerrycan bij de pomp. Prima te doen met de bijgeleverde tuit. Binnen een vloek en een zucht is alles weer bijgevuld.
Weet iemand in welke versies er onder de (handmatig verstelbare) stoelen een opbergvak zit? In de folder is dat niet echt duidelijk terug te vinden. Het wordt wel genoemd, maar niet bij welke versie het er ook in zit. Ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat het in mijn auto (Ambition Business) ook zou zitten. Mijn Octavia had dat ook en dat was handig.
Maar zowel de bestuurdersstoel als passagiersstoel hebben alleen een grote lege ruimte onder de stoel. Er zit ook geen afdekplaat of zo op. Is zoiets later nog bij te bestellen? In de prijslijst kan ik het ook niet vinden.
Maar het verschil tussen een aanhanger en een fietsdrager zal hij niet kunnen detecteren, lijkt me zo. Zul je dus zelf rekening mee moeten houden.Simply Clever. Verbaas me elke keer weer over hoeveel handige zaken er goed is nagedacht!