Japanese Power
Donateur
Tsja. Volgende week 3 MTB’s op de Thule Easyfold achterop de Kodiaq mee naar de Ardennen. Wordt een lange rit ben ik bang
Nee hoor, je loopt gewoon anderhalf uur of zo in op het oorspronkelijke schema...Wordt een lange rit ben ik bang
Heren Kodiaq bestuurders.
Ik rij regelmatig in de stand ECO en dat staat dan ook links bovenin op het scherm van de infotainment.
De versnellingen worden dan met een "E" in plaats van een "D" aangegeven en hij gooit de auto in een vrijloop bij het loslaten van het gas.
Als ik de volgende dag mijn auto weer gebruik staat de auto nog steeds in de stand ECO volgens het infotainment systeem, echter geeft de auto geen "E" bij de versnellingen op de maxidot en gebruikt ook geen vrijloop bij het loslaten van het gas.
Het boekje zegt het volgende:
Na het in- en uitschakelen van het contact wordt de aandrijving in de actuele rijmodus op Normal ingesteld. Om de instelling van de aandrijving te wijzigen opnieuw de betreffende rijmodus selecteren.
maar ook:
■ De momenteel geselecteerde rijmodus wordt in het infotainment in de statusregel naast het symbool weergegeven.
■ De gekozen rijmodus resp. de instelling van de modus Individual wordt in het actieve gebruikersaccount voor de personalisering opgeslagen
Foutje in het systeem dat hij wel "eco" op het infotainment aangeeft, maar niet effectief in die stand staat?
Ken ondertussen veel simply clever opties van mijn Kodiaq maar deze kende ik nog niet .Gemiddelde gitaarstandaard 20 km
Wat een smoes om een andere cockpit in te bouwen zeg Maar gaaf hoor! Genieten nu.Ik had met de oude cockpit moeite om de witte cijfers op de witte rand te lezen zonder leesbril en dat is nu ook gelijk opgelost.
Vandaag bij Matze geweest om m'n digitale cockpit in te laten bouwen. Wat ziet dat er geweldig en duidelijk uit.
Ik had met de oude cockpit moeite om de witte cijfers op de witte rand te lezen zonder leesbril en dat is nu ook gelijk opgelost. Grote digitale cijfers en daarbij een prima navigatieoverzicht direct tussen m'n stuur. Je kan alles naar eigen wens in beeld programmeren en buiten de Classic voorkeuze nog 3 eigen voorkeuzes programmeren. daarbij gelijk wat dingen aan laten passen zoals o.a. comfort knipperen, dagrijverlichting achter aan enz enz. Hoorde van Matze dat er nu 4 Kodiaq's in NL, 2 in Luxemburg en ook 3 in Duitsland rondrijden met een cockpit die door Matze is ingebouwd. Heel blij mee.
Oh ja, en toch ff m'n topsnelheid uitgeprobeerd in Duitsland. 208km/u op de TomTom.
Wat kost dat, zo'n digi cockpit?
Ik mis een brilhouder voor mijn zonnebril. Volgens mij heb ik de bediening van het pano-dak op de plek waar het zou moeten zitten, of zie ik een vakje over het hoofd?
De tijd dat ik haar had is helaas al weer even geleden....Dus of gewoon ophouden of modieus en hip in je haar dragen
Ik mis een brilhouder voor mijn zonnebril. Volgens mij heb ik de bediening van het pano-dak op de plek waar het zou moeten zitten, of zie ik een vakje over het hoofd?
Is er wellicht een brilhouder te verkrijgen die in plaats van de handgreep boven portier aan bestuurderszijde geplaatst kan worden? (volgens mij heb ik dat bij een ander merk wel eens gezien)