Japanese Power
Donateur
Ik denk dat onze @EdK acuut een K....Q gaat bestellen, maakt niet uit welke van de 3.Mooi zonder letters ik zie de kale kontjes al komen
Ik denk dat onze @EdK acuut een K....Q gaat bestellen, maakt niet uit welke van de 3.Mooi zonder letters ik zie de kale kontjes al komen
Waar haal jij dat 'per direct' vandaan?De Karoq & Kodiaq krijgen per direct de naam Skoda op de kofferbak i.p.v. logo
Bron: http://www.skoda-auto.com/events/event-detail/geneva-2019
Zie post en verder...Waar haal jij dat 'per direct' vandaan?
Hopelijk de 2.0 tsi en standverwarmingIk hoorde vandaag van een collega met interesse van een Kodiaq dat hij van zijn dealer te horen had gekregen dat er op 12 maart een nieuwe prijslijst zou komen. In ieder geval zouden er meerdere losse opties beschikbaar komen op bijvoorbeeld het Business Edition model. Voor de rest weet ik niet wat er gaat wijzigen.
Sh!'t, dat is me totaal ontgaan. Nu dus een nav besteld wat niet nodig was.
Gezien dat dit blok ongeveer in elk VAG model wordt gelepeld zal dat niet heel lang op zich laten wachten.Hoe lang denken jullie dat het gaat duren voordat de 1.5tsi gechipt kan worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daar zou ik dus maar niet van uit gaan. De 2 liter wacht ook al 2 jaarGezien dat dit blok ongeveer in elk VAG model wordt gelepeld zal dat niet heel lang op zich laten wachten.
Hoe lang denken jullie dat het gaat duren voordat de 1.5tsi gechipt kan worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rica zegt dat hij het kan (1.5TSI)maar dan heeft hij de auto wel de hele dag nodig , ik twijfel zelf ook , en heb ook de 1.5TSI
hij weet zelf ook niet precies hoeveel hij er uit gaat krijgen na tuning dus ik krijg het idee dat dit de eerste 1.5TSI zou szijn die hij beetpakt en tijden de tuning kijkt wat er uit te persen is
Gezien dat dit blok ongeveer in elk VAG model wordt gelepeld zal dat niet heel lang op zich laten wachten.
ik heb een enkele tuner die zegt dat hij het kan en dan zou hij naar 185 pk gaan en naar 305 nm