Japanese Power
Donateur
Meer info over de MY2020 wijzigingen staan in de kennisbank. Nadat de moderators het akkoord hebben gegeven
mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer
Denk eerder dat het sier is en de rand te smal is om echt op te gaan staan. @cornedekluijver zal dit beter kunnen vertellen misschien?mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer
mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer
Toen mijn vrouw dit weekend achteruit reed zag ik dat alleen de linker achteruitrijlicht het deed. Er zit echter wel een wit gedeelte aan de rechterkant kant. Kan iemand even kijken of dit bij zijn beer ook het geval is?
Wellicht omdat ik de combi heb van achteruitrijcamera en luxe led verlichting maar bij mij zijn het gewoon 2 lampen...Toen mijn vrouw dit weekend achteruit reed zag ik dat alleen de linker achteruitrijlicht het deed. Er zit echter wel een wit gedeelte aan de rechterkant kant. Kan iemand even kijken of dit bij zijn beer ook het geval is?
Sh!'t, dat is me totaal ontgaan. Nu dus een nav besteld wat niet nodig was.
Gewoon via USB.
€ 1.500 extra voor wat sneller opstarten en een kaart voor m'n neus die niet up-to-date is?
Iedereen die ik ken die Android Auto of Carplay gebruikt, verklaart nooit meer navigatie te zullen bestellen.
Precies dit. Altijd gedoe met kaarten die achterlopen of het updaten er van. Op deze manier heb ik ook op een laagdrempelige manier al mijn muziek tot mijn beschikking welke via een vertrouwde interface te bedienen is...! O, en veiliger dan het bedienen van je nav/muziek/etc via een telefoon welke in een houder zit...
Wel even wakker zijn moest je door Zwitserland rijden met google maps. Kaart op voorhand offline downloaden. Koste mij deze zomer 140 euro aan data.
Net 49 euro overgemaakt om mijn abbo te verlengen van de infotainment online dienst omdat anders mijn filemeldingen niet meer werken nadat mn Kodiaq 1 jaar is. Dus 1500 voor een Columbus met verouderde kaarten en dan nog 49 euro per jaar om je systeem werkend te houden. De Remote Access van 39 euro om de al jaren in ontwikkeling zijnde Skoda app te behouden heb ik niet verlengt.