CBreedijk
Donateur
Bij mij zit hij onder de bestuurdersstoel. Goed eronder, ideale plaats!
Elektrische stoel(verstelling) of handmatig.
En wat voor een blusser?
Bij mij zit hij onder de bestuurdersstoel. Goed eronder, ideale plaats!
Elektrische stoel(verstelling) of handmatig.
En wat voor een blusser?
Een poederblusser en dan ook maar 1 kilo in de auto... heeft je dealer dan wel voldoende verstand van blussers en de nevenschade van poeder op alle metalen en elektronica. Blus je een beginnend brandje met een poederblusser maak je goede kans op alsnog een gevalletje total-loss door de gevolgsschade... Aan een sproeischuimblusser kleven ook nadelen, maar de gevolgsschade na gebruik is vele malen minder.Dealer had het over een 1 of 2.5kg poeder blusser, adviseerde 1kg.. en leek mij ook wel voldoende, ook met het oog op ergens een plekje vinden :-)
Yes, heb hier naar gevraagd toen ik afspraak maakte, en dit voorgelegd, Antwoord was dat Skoda alleen poederblussers in het assortiment heeft, was het antwoord. Onze lease coordinator had het ook bij Leaseplan aangegeven maar daar wordt verder niets mee gedaan kennelijk . Dan is voor mij de kous af en zoeken ze het maar uit.. Wellicht hebben ze beide het liefst een total loss na een brandje. Evengoed ben ik nog steeds benieuwd naar de beste plek voor deze "total losse" blusser :-)@Japanese Power +1.. Ik begon ook al te "steigeren" bij het idee van een poederblusser!
... en dan weer 9 maanden op een nieuwe wachtenAch, als een kabelboom flink in de brand heeft gestaan is een auto van anderhalf tot twee jaar ook al ongeveer total loss.
Dus als mij dat overkomt, en er komt iemand met een blusser aan, hou ik 'm tegen!
Bekijk bijlage 72974
Bekijk bijlage 72975
Onder elektrisch verstelbare stoel. Zeer propere oplossing in vergelijking met mijn vorige wagens.
Poging tot foto’s. Sorry voor de slechte kwaliteit!
Inderdaad verplicht in Belgie. Keuring checkt ook de houdbaarheidsdatum als ze in een slechte bui zijn.
Als het LM en werkgever toch niet uitmaakt zou ik 'm naast de barbeque zetten.
Klopt, je kunt de klep idd ook met je AB sluiten, echter maar in een straal van 2,5 meter bij de auto. Daarbuiten werkt het helaas niet. Openen met de AB heeft een stuk groter bereik.Voor de gelukkige met elektrische achterklep: de klep is in de auto ook te sluiten door de knop vast te houden.
Voor de gelukkige met elektrische achterklep: de klep is in de auto ook te sluiten door de knop vast te houden.
Zijn blijkbaar niet veel die dat wisten.
Die in de deur van de auto vasthouden.