Gisteren bij een knipperend lampje 62liter getankt. 1.5tsiDus we kunnen er vanuit gaan dat als de tank op nul staat er nog 5 liter beschikbaar is.
Daar kun je alleen vanuit gaan door een jerriecan brandstof in je wagen te zetten en je tank zo leeg rijden dat hij ermee stopt.Dus we kunnen er vanuit gaan dat als de tank op nul staat er nog 5 liter beschikbaar is.
65ltr en een steekkar en een pomp op 12Vmoet ik dan een jerrycan van 58, 60 of 62 liter hebben
Leeg meenemen en lekker op je gemak naar dichtsbijzijnde pompstation lopen met je steek kar...Maar hoe krijg je 'm uit je achterbak op die steekkar?
man ik heb een smartfeun net als 99% van de bevolking...hoofdrekenen...
Ik heb deze, is prima te tillen hoor met 60 liter er in (ja dat lukt onder een bepaalde hoek )
https://www.boottotaal.nl/mobiele-brandstoftank-duramax-53-liter
Getankte hoeveelheid plus 5 is niet zó moeilijk uit 't hoofd. Kost (mij althans) minder tijd dan het tevoorschijn halen van een apparaatje.man ik heb een smartfeun net als 99% van de bevolking...
Aan het serienummer kan je zien waar de auto gemaakt is. Zit een code in voor de fabriek / land. Zie ook hier.Ik heb een kodiaq waarvan ik absoluut zeker weet dat hij Tsjechië gemaakt is maar nu wil mijn vrouw misschien een nieuwe kodiaq voor haar zelf kopen , het is een bussines edition maar waar kan ik zien waar deze gebouwd is ??? ik lees namelijk dingen dat de russen ze destijds niet even goed in elkaar zette ….dus liefst zou ik een Tsjech willen maar weet niet waar dit terug te halen is ,,,, iemand suggesties ???
Vooruit werkt toch automatisch, dat wil zeggen: onder een bepaalde snelheid..?