Japanese Power
Donateur
Dat was misschien zo, maar is heden ten dage al lang niet meer het geval....
All seasons mogen we in ons bedrijf niet gebruiken omdat de banden in de zomer minder presteren dan de slechtst scorende zomer banden en in de winter slechter presteren dan winter banden.
Wat blijft er dán nog over van de "fun van het auto rijden"?Indien je een route via de navigatie start zou deze icm met de ACC en camera's en GPS weten waar de auto is en bijvoorbeeld bij een rotonde automatisch afremmen etc als je op ACC rijdt.
Het wás geen antwoord, maar een opmerking.Bedankt voor je inhoudelijke antwoord...
De hulpsystemen zijn kennelijk nog niet ingeschoten op de belijning zonder middenmarkering zoals die inmiddels op veel 60 km-wegen al wordt toegepast.Inmiddels aan den lijve ondervonden dat Travel assist zeer afhankelijk is van de belijning.
Dat zou dan geen verbetering zijn. Er worden immers steeds meer 60 km-wegen voorzien van onderbroken kantbelijning, dus dat lijkt me een behoorlijk risico.Misschien dat er een software-update is geweest waar dit is veranderd..
Dat zou dan geen verbetering zijn. Er worden immers steeds meer 60 km-wegen voorzien van onderbroken kantbelijning, dus dat lijkt me een behoorlijk risico.
Niet reageren op een onderbroken lijn lijkt dan de betere optie. Maar hoe zit het dan op een 3-strooks snelweg, waar je rijdend op de middelste strook toch ook tussen de 2 onderbroken lijnen wilt blijven? Herkent het systeem het verschil met zo'n 60-weg?