doncalitri1984
Forumguru
Bij mijn O3 uit 2015 inderdaad ook alleen maar aan de schakelaar te zien.
Je DRL staat als het goed is altijd aan. Je dimlicht zou je kunnen zien door de kleur van je navigatie mee te laten veranderen. Als die op AUTO staat wordt alles donker zodra je dimlicht aangaat.Hallo allemaal, Ik heb onlangs een nieuwe kodiaq gekregen met virtual cockpit. Nu is mijn vraag of je ergens kan zien of je lichten branden als ze op de Auto stand staan, ik kan daar nergens een aanduiding voor vinden...
Je DRL staat als het goed is altijd aan. Je dimlicht zou je kunnen zien door de kleur van je navigatie mee te laten veranderen. Als die op AUTO staat wordt alles donker zodra je dimlicht aangaat.
Je dimlicht zou je kunnen zien door de kleur van je navigatie mee te laten veranderen. Als die op AUTO staat wordt alles donker zodra je dimlicht aangaat.
Bijzonder. Ik weet haast zeker dat het bij mijn O3 wel zo werkt...dat was vroeger, lang geleden zo...
sinds MQB is dat al verleden tijd en schakelt alles los van elkaar tussen dag- en nachtstand.
Yep, laat maar, heb zitten slapen en vergeet m'n post maarDit is een overzicht van een klein half jaar terug, of heb ik het verkeerd..?
Hier toch nog even op inhakend... Afgelopen vrijdag heb ik mijn Kodiaq ook opgehaald, zeer tevreden mee overigens, maar die wielspin herken ik wel degelijk! Je moet echt behoorlijk beheerst wegrijden om wielspin te voorkomen. Dat is me direct opgevallen inderdaad.aangezien anderen dit niet echt lijken te herkennen ...
Reken daar maar niet op, want een zomerband is feitelijk een regenband...Ik wijt het nu nog even aan de combinatie van nat wegdek en zomerbanden. Begin december komen de winterbanden eronder en kan ik zeggen of het verbeterd is.