Kodiaq vragen en weetjes

TinusPlotseling

Senior Member
misschien hoort het niet helemaal bij dit topic maar we zagen vanochtend een (ik geloof) quartz grey Kodiaq in Hoogeveen echt wel gaaf om hem in het echt te zien! misschien een forumlid? kenteken was iets met NX-.....
word nog ff goed doorsparen haha mijn vrouw wilde hem meteen kapen:pieker::D

• Leuk
Waarderingen: CDK

krikke5150

Senior Member
205€ voor een sportstuur met peddels...
Valt nog mee vind ik... :)
In feite hoop ik de peddels echt te gebruiken om "manueel" te rijden met de DSG.
Weet iemand of het mogelijk zou zijn om de software te "verhinderen" om zelf te schakelen wanneer de pook in standje "manueel schakelen" staat?
De meeste DSG's schakelen toch nog zelf indien het toerental naar hogere waarden gaat zonder opschakelen, of wanneer de auto in hogere versnelling snelheid mindert...
Nooit zo gefrustreerd geweest als met onze Audi A4 multitronic...
Die schakelde zelfs niet, maar bromde heel de tijd met een soort monotoon motorgeluid... :nailbiting: verschrikkelijk...
Toen ik een Superb als firmawagen kreeg werd de A4 vervangen door een Mini.
Qua rijplezier onevenaarbaar, qua opbergruimte iets minder... :D
Ik vrees dat ik een conservatieve autorijder zal blijven op dat gebied...
Mijn vrouwtje zal de DSG echter met open armen ontvangen!

Zoals door mij gemeld op het levertijden forum heb ik afgelopen zaterdag mijn beer opgehaald. Het is een topauto.
Weet iemand ook of je nog na de tijd nu spul kan kopen/ monteren zoals spatlappen of stoot strips op de deuren?
Ook konden bij sommige vag modellen altijd na de tijd nog diverse opties aangepast worden in boordcomputer. Die er in principe gewoon opzitten maar die je niet hebt besteld dus niet zijn "aangevinkt"
Wie weet wat daarin mogelijk is?

CDK

Forumguru
@Kodiaq beer, met VCP / VCDS is er inderdaad het nodige aan te passen. @Antera kan onder andere voor je doen. Ik dacht gelezen te hebben dat je van het lijstje uit kan gaan van de Superb 3, maar waar dat staat???

Bovenaan Onderaan