tijnonline
Lid
Designer Jozef Kabaň over de Kodiaq
Nee eigenlijk niet helaas (maar toch bedankt). Ik zou namelijk graag weten op welk plekje van de licht-units het mistachterlicht zich bevindt. Want de licht-units zijn immers zo smal. Of zit dit misschien onderin de reflector verwerkt? Niet dat het heel belangrijk is, maar ik ben gewoon benieuwd.Heb je iets aan deze foto?
Aha, super. Dank je wel, weer een mysterie minder!
Alleen linksachter
Goedemorgen!
Ik was een beetje door het instructieboekje aan het bladeren en daar viel mijn oog op de 'interieur-voorverwarming' (standkachel) (blz. 118). Ik kan hem echter nergens tussen de opties vinden en ook niet in de standaarduitrustingen.
Iemand een idee hoe het daarmee zit?
Helaas wordt mijn auto geleverd met Conti's. Nu heb ik zelf zeer slechte ervaring met conti's.
Is in NL niet leverbaar. Pon staat dat niet toe helaas. Bij VW en Audi wel, maar Skoda niet. In onze buurlanden is het wél gewoon leverbaar.
Is in NL niet leverbaar. Pon staat dat niet toe helaas. Bij VW en Audi wel, maar Skoda niet. In onze buurlanden is het wél gewoon leverbaar.
maar de helft goedkoper als achteraf inbouwenWel een dure optie. 1000€
Wel een dure optie. 1000€
In deze chinese Kodiaq... kijk eens naar die zwarte streep onder het nummerbord, op of net boven de achterbumper. Zie je die twee witte dingen (links en rechts)? Wat zou dat zijn?