Kodiaq vragen en weetjes

CDK

Forumguru
Alleen vraag ik me af of deze grille niet voor een Chinese Kodiaq zonder radar is? Waarom zit er anders geen uitstulping in voor de radar? Metallic lak over zo'n radarkap kan in sommige gevallen al storing geven, dus die verchroomde grillespijlen zouden ook storing kunnen veroorzaken :pieker:

Frenk21

Forumguru
Alleen vraag ik me af of deze grille niet voor een Chinese Kodiaq zonder radar is? Waarom zit er anders geen uitstulping in voor de radar? Metallic lak over zo'n radarkap kan in sommige gevallen al storing geven, dus die verchroomde grillespijlen zouden ook storing kunnen veroorzaken :pieker:
Deze gril is, zoals gemeld, voor de yeti:pardon:. Is als voorbeeld geplaatst:facepalm:

jeroen3277

Senior Member
Het zouden ook zomaar plakplaatjes kunnen worden van chroom die je dan zelf over de bestaande grill plakt.

Hier een filmpje van die Chinese Kodiaq (dank aan @Triple4 die deze ook al plaatste bij 'Welke kleur voor de Kodiaq')

Laatst bewerkt:

Frenk21

Forumguru
Helaas wordt mijn auto geleverd met Conti's. Nu heb ik zelf zeer slechte ervaring met conti's.:(
Is er misschien al iemand in de buurt van Eindhoven die zijn kodiaq al heeft en een ander merk band op zijn auto heeft op 18" die graag conti's wil hebben? Misschien kunnen we dan ruilen?:D

Frenk21

Forumguru
Waarschijnlijk wel, maar bij PON wisselen ze de banden als ze tijd hebben.
Nu kan ik er wel pirelli's onder krijgen, maar dan moet ik weer bijbetalen. Ik vind de beer zo al duur genoeg:pieker:

Bovenaan Onderaan