jeroen3277
Senior Member
Een Q7 is ook bijna een meter langer als de Kodiaq @jeroen3277, zo groot is de Kodiaq dus niet
Mee eens... vandaar mijn plaatje van de Buick Enclave...
Maar of iedereen zo over de Kodiaq denkt?
Een Q7 is ook bijna een meter langer als de Kodiaq @jeroen3277, zo groot is de Kodiaq dus niet
Mag ik je even corrigeren: Kodiaq 4697 mm, Q7 5052 mm. Dat is dus 35,5 cm verschil.
Maar wel minder binnenruimteMag ik je even corrigeren: Kodiaq 4697 mm, Q7 5052 mm. Dat is dus 35,5 cm verschil.
Voor mijn werk ruim 3 weken door zonnig California verplaatst in een gehuurde Escalade. Fantastische ervaring, maar voor dagelijks gebruik gaat mijn voorkeur toch uit naar de Kodiaq. Voelde me net een vrachtwagenchauffeur in dat dingEn de Buick is 5128 mm dus 43,1 cm verschil.
Voor de Cadillac Escalade ESV reken je met 5697 mm en heb je dus een hele meter meer te pakken dan de Kodiaq.
Maar dat is wel een fullsize SUV.
(Die je in Nederland in een gemiddelde parkeergarage wel verdomd lastig kan parkeren, als het al mogelijk is).
Ups... heb nog niet het hele forum gelezen blijkbaar
Heeft iemand overigens enig idee waarom het KodiaQ met een Q is en niet met een K?
Wellicht vanwege deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Kodiak
Bij mij werd dat al bij de afleveringskosten meegenomen. Dus eigenlijk standaard.Hoi kodiaq vrienden,
Ff vraagje hoop dat ik in de goed rubriek zit.
Wie neemt er allemaal extra garantie van 2 jaar bovenop de standaard garantie?
En valt er nog wat te onderhandelen hierover?
Zag dat je na levering nog 2 maanden de tijd heb om hierover te beslissen .
Oja mijn is vandaag van de productie Band gerold dus voorbij schiet het op
Hoi kodiaq vrienden,
Ff vraagje hoop dat ik in de goed rubriek zit.
Wie neemt er allemaal extra garantie van 2 jaar bovenop de standaard garantie?
En valt er nog wat te onderhandelen hierover?
Zag dat je na levering nog 2 maanden de tijd heb om hierover te beslissen .
Oja mijn is vandaag van de productie Band gerold dus voorbij schiet het op
Altijd interessant om te zien hoe blijkbaar nun Ollander probeert een filmpje voor Engelssprekenden te maken.