Kodiaq vragen en weetjes

Jpturtle

Forumguru
Ben er net achter gekomen dat de kodiaq business style 4x4 NIET standaard koplampsproeiertjes heeft.

Grappig voor een 4x4 SUV vind je niet?

Iemand hier uitsluitsel over? Ik zie op alle Kodiaq's koplampsproeiers... Maar of nu op allemaal Lane assist zit?
Misschien een optie voor de Active versie? Maar bij de LED koplampen standaard?

Jpturtle

Forumguru
Even gegoogled, maar het lijkt niet verplicht. Dan vreemd dat het enkel icm lane assist in de prijslijst staat.

Beertje19

Senior Member
Toch raar dat ook de dealers blijkbaar niet weten of er koplampsproeiers op zitten.
Sta ervan te kijken dat ze zelfs niet op de style business zouden zitten.:cry:

Persoonlijk ben ik blij dat ik ze op de Skodiaq er niet meer op heb zitten. Mijn koplampen zijn nooit zo vies dat ik dat nodig heb. En... ze verbruiken alleen maar onnodig veel ruitensproeiervloeistof :jaja:

Grappig, zit net nog even op de configurator van Skoda te kijken en zie dat de 1.4 125 van een milieu label B naar een C is gegaan. Hoop geen gezeur te krijgen, mag van mijn werk maximaal een B-label rijden (en dat was hij bij aanschaf :banghead:)

johnboy

Donateur
Grappig, zit net nog even op de configurator van Skoda te kijken en zie dat de 1.4 125 van een milieu label B naar een C is gegaan. Hoop geen gezeur te krijgen, mag van mijn werk maximaal een B-label rijden (en dat was hij bij aanschaf :banghead:)
Dacht ik ook gezien te hebben, dank voor de bevestiging...weer argument minder om dat type te kopen...

Dacht ik ook gezien te hebben, dank voor de bevestiging...weer argument minder om dat type te kopen...
Had ook liever een tikkie grotere motor gehad, maar dat vervelende milieulabel maakt het lastig. Zocht een auto tot 52K, met voldoende ruimte voor 4 mensen groter als 1.80 m (zelf ruim 1,90) en milieu label B. Kon niet veel vinden:mad:

massis

Senior Member
Had ook liever een tikkie grotere motor gehad, maar dat vervelende milieulabel maakt het lastig. Zocht een auto tot 52K, met voldoende ruimte voor 4 mensen groter als 1.80 m (zelf ruim 1,90) en milieu label B. Kon niet veel vinden:mad:

Superb 2.0TDI handgeschakeld of 1.6TDI DSG vallen daar net onder geloof ik?

diwo220

Senior Member

Een 33k Golf Sportsvan is dan ruim voldoende groot.
Dan had je vast nog wel meer wensen.....

Dick

Oeps of-topic..

VanRoyal

Forumguru
In de VS vond ik bijvoorbeeld een Cayenne, Q7, X5 of XC90 ook kleine auto's. Maar ja, dat krijg je als er overal F150's en Super Duty's rond rijden ;)

Bovenaan Onderaan