Kodiaq vragen en weetjes

Frenk21

Forumguru
Geen idee @p_kurver , maar net even op de vw site gekeken en zag dat deze zelfs nog niet in de nieuwe golf of passat verkrijgbaar is. Ik denk dat het dus nog wel even zal duren.

bamse

Lid
Beste dompteurs inspé, wilde zojuist een conversatie starten aangaande de extra beveiliging. Echter er zijn 27 belangstellenden en je kunt maar 5 mensen uitnodigen in een conversatie, dit wordt me te bewerkelijk. Als jullie een mail sturen naar alf@noordbrabant.pro zal ik jullie via die weg informeren.

Beertje19

Senior Member
Beste dompteurs inspé, wilde zojuist een conversatie starten aangaande de extra beveiliging. Echter er zijn 27 belangstellenden en je kunt maar 5 mensen uitnodigen in een conversatie, dit wordt me te bewerkelijk. Als jullie
een mail sturen naar alf@noordbrabant.pro zal ik jullie via die weg informeren.

Mailtje net gestuurd.
Dank bij voorbaat.

duijt

Forumguru
Op het forum van onze oosterburen lees ik dat de Kodiaq 2.0 TDI SCR 4x4 in het nieuwe nummer van Autozeitung is getest tegen de Mercedes GLE 250d 4Matic, Volvo XC90vD5 AWD en VW Touareg 3.0 V6 TDI SCR 4 Motion. Resultaat 2e plaats met 3178 punten achter de Volvo met 3190 punten.:tegek:

Toet toet

Senior Member
Appels met peren.

Zie uit naar mijn Kodiak, maar heb niet de illusie dat hij qua ruimte en afwerking in dezelfde categorie valt als bovengenoemde auto's.

Bovenaan Onderaan