Blij met mijn 5-zitter!
Heb achterin gezeten in de zevenzitter met iemand van 2 meter voorin, toen zat ik met 1,90 tegen de voorstoel aan.
Ook de hoogte gemeten? Ik zag ergens een skoda foto waarbij op rij 2 de hoogte (afstand stoel tot dak) bij 7 zitter 1 of 2 cm meer zou zijn dan bij 5 zitter.
Nu ben ik weer blij met de 7 zitter. Ik ga zelf nooit op rij 2 zitten, behalve misschien bij aflevering en installatie multimedia, dus vind daar afmetingen minder van belang. De kids zijn nog jong, dus groot genoeg voor ze.
Nu ben ik weer blij met de 7 zitter. Ik ga zelf nooit op rij 2 zitten, behalve misschien bij aflevering en installatie multimedia, dus vind daar afmetingen minder van belang. De kids zijn nog jong, dus groot genoeg voor ze.
Ik schat dat de hoofdsteunen van de 3e zitrij ongeveer 5 cm dik zijn. Als je de stopper verplaatst en de hoofdsteunen verwijderd, dan zou je in theorie dus ongeveer 5 cm meer ruimte hebben als de 3e zitrij naar beneden is geklapt.Vwb de beenruimte op de tweede rij van de 7-zitter, misschien is daar nog wel iets aan te doen als je dat echt vervelend zou vinden, want de rails op de vloer lijkt op dezelfde plek te zitten als van de 5-zitter, zie deze foto's:
Bekijk bijlage 58105 Bekijk bijlage 58106
Misschien een kwestie van een stopper verplaatsen. Dan moet je natuurlijk wel met de derde zitrij omhooggeklapt rijden anders kan hij sowieso niet ver genoeg naar achter. Niet heel handig misschien, maar toch te gebruiken in sommige situaties (voor het vervoer van 4 grote volwassenen zonder baggage bv ).
Zo, vanavond even bij de dealer naar binnen gestapt want ze hadden twee beren staan: een ambition 5-zitter en een style business 7-zitter, en toevallig had ik een meetlint bij mij
Dus dat werd een wetenschappelijke beenruimtemeting!
...
Ben er net achter gekomen dat de kodiaq business style 4x4 NIET standaard koplampsproeiertjes heeft.
Grappig voor een 4x4 SUV vind je niet?
Ben er net achter gekomen dat de kodiaq business style 4x4 NIET standaard koplampsproeiertjes heeft.
Grappig voor een 4x4 SUV vind je niet?
Ha misschien werken die alleen op de rechte stukken en niet in bochtwerk? :-)Grappige is dat je Lane assist en blindspot moet nemen om de koplamsproeiers erbij te krijgen. Op zich een vreemde combinatie.