Kodiaq vragen en weetjes

VanRoyal

Forumguru
Ik wil natuurlijk niet dat ik zo de enige ben waarbij de Kodiaq gestolen kan worden, dus ik ben ook erg benieuwd ;)

bamse

Lid
Deze manier van stelen is (hoogstwaarschijnlijk, heb de Kodiaq nog niet) vrij eenvoudig te voorkomen.
Ik wil degene die interesse hebben informeren via een conversatie, echter ik wil een eenvoudig schema bijvoegen. Dit is alleen mogelijk als je donateur bent. Daar ik geen PayPal heb/wil zal betaling via de bank moeten, zal dus nog een paar dagen duren.

Groet,

Alf.

Remels

Nieuw lid
Vraagje over laadruimte in combinatie met Canton audiosysteem. Bij het bestellen van het Canton geluidssysteem moet je ook de keuze maken voor het plaatsbesparend reservewiel (hier wordt de subwoofer in geplaatst als ik het goed heb). Ik zou graag weten welk effect dit plaatsbesparend reservewiel heeft op de kofferruimte. Is het zo dat bij een plaatsbesparend reservewiel er automatisch een vlakke laadvloer ontstaat en je dus altijd een stuk ruimte in de diepte verliest? In dat geval zou ik de optie Canton een stuk minder interessant vinden...

massis

Senior Member
Vraagje over laadruimte in combinatie met Canton audiosysteem. Bij het bestellen van het Canton geluidssysteem moet je ook de keuze maken voor het plaatsbesparend reservewiel (hier wordt de subwoofer in geplaatst als ik het goed heb). Ik zou graag weten welk effect dit plaatsbesparend reservewiel heeft op de kofferruimte. Is het zo dat bij een plaatsbesparend reservewiel er automatisch een vlakke laadvloer ontstaat en je dus altijd een stuk ruimte in de diepte verliest? In dat geval zou ik de optie Canton een stuk minder interessant vinden...

Als ik me niet vergis heb je standaard een volledig reservewiel, en moet je dit bij Canton vervangen door de plaatsbesparende variant die kleiner is, om zo ruimte te maken voor de subwoofer. Aan de koffer zelf verandert er volgens mij niets.

Remels

Nieuw lid
Als ik me niet vergis heb je standaard een volledig reservewiel, en moet je dit bij Canton vervangen door de plaatsbesparende variant die kleiner is, om zo ruimte te maken voor de subwoofer. Aan de koffer zelf verandert er volgens mij niets.

Standaard uitrusting is zonder reservewiel, maar met reparatiekit:
- Depannagekit: bandenafdichtset
- Wagengereedschap, zonder krik

Als optie kan je kiezen voor een reservewiel, een reservewiel op lichtmetalenvelg of een ruimtebesparend reservewiel (verschillend voor 5 of 7 zitplaatsen).

Dus vandaar mijn bezorgdheid. In de garage konden ze me niet helpen. Ik heb het intussen ook nagevraagd bij Skoda zelf, ik zal hun antwoord hier ook posten zodra ik het krijg.

Bovenaan Onderaan