Ik wil degene die interesse hebben informeren via een conversatie, echter ik wil een eenvoudig schema bijvoegen. Dit is alleen mogelijk als je donateur bent. Daar ik geen PayPal heb/wil zal betaling via de bank moeten, zal dus nog een paar dagen duren.Deze manier van stelen is (hoogstwaarschijnlijk, heb de Kodiaq nog niet) vrij eenvoudig te voorkomen.
Nog een paar weekjes. Deze week is hij gemaaktTop, wacht met spanning af. En voorlopig hebben we toch nog geen Kodiaq...
weet iemand of je de sfeerverlichting in de style business behalve in verschillende kleuren ook uit kan zetten?
Instructieboekje vind je in de kennisbankIk wist niet dat er al een instructieboekje online was, dank voor de tip! Leuke voorpret op deze zondag :-)
Vraagje over laadruimte in combinatie met Canton audiosysteem. Bij het bestellen van het Canton geluidssysteem moet je ook de keuze maken voor het plaatsbesparend reservewiel (hier wordt de subwoofer in geplaatst als ik het goed heb). Ik zou graag weten welk effect dit plaatsbesparend reservewiel heeft op de kofferruimte. Is het zo dat bij een plaatsbesparend reservewiel er automatisch een vlakke laadvloer ontstaat en je dus altijd een stuk ruimte in de diepte verliest? In dat geval zou ik de optie Canton een stuk minder interessant vinden...
Als ik me niet vergis heb je standaard een volledig reservewiel, en moet je dit bij Canton vervangen door de plaatsbesparende variant die kleiner is, om zo ruimte te maken voor de subwoofer. Aan de koffer zelf verandert er volgens mij niets.